צרכנות

רעיונות מוצלחים למתנת לידה

קרדיט תמונה FREEPIK

אחת השאלות שתמיד נשאלות לפני רכישה של מתנת לידה היא מה כדאי לקנות? יש כל כך הרבה אפשרויות ולא יודעים האם לרכוש משהו פרקטי או בגדים או משחקים? אלו שאלות לגיטימיות כי מצד אחד מעוניינים במתנה יפה ומצד שני מעוניינים גם במחיר טוב. בכתבה הבאה ניתן למספר רעיונות מוצלחים ברכישת מתנת לידה.

לחשוב על האם ועל התינוק

כשאתם הולכים לרכוש מתנה ליולדת , מומלץ באמת לחשוב גם על היולדת. רוב האנשים שמים דגש גדול על התינוק ושוכחים שיש כאן אמא שסחבה תשעה חודשים לא פשוטים. בהחלט כדאי לצ'פר את האמא ולתת לה הרגשה טובה והדרך לעשות זאת, היא כמובן לחשוב עליה ולרכוש משהו עבורה. בהחלט אפשר ליצור מארז שמעניק מתנות גם לאם וגם לתינוק.

מתנות עבור האם יכולות להיות קרם גוף, איפור, גיפט קארד, עיסוי ועוד כל מיני דברים שפשוט כיף לקבל. עבור התינוק תוכלו לרכוש ביגוד התחלתי, משחקים או איזה דבר שימושי מאוד כמו סט לעגלה וכדומה. יש כיום מארזים שמשלבים בין השניים בצורה יפה וכך גם האם וגם התינוק מקבלים מתנה שימושית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לשאול מה הכי צריכים

עוד דבר שמאוד יכול לעזור לכם בעת רכישה של מתנה ליולדת הוא פשוט לשאול מה היא צריכה. כל יולדת רוכשת עבור התינוק דברים התחלתיים ויש דברים שהיא חושבת לרכוש בהמשך, אך עדיין לא רכשה. אם אתם קרובים ליולדת, כדאי לשאול מה היא באמת צריכה. תוכלו לרכוש משהו מאוד פרקטי או לחילופין, להשתתף במשהו שהיא רוצה לרכוש בעצמה והוא מאוד יקר. כשמתכננים רכישת מתנה בדרך הזו, אפשר לקלוע במדויק למה שהיולדת הייתה שמחה לקבל ופחות לשים דגש על פתק ההחלפה.

לרכוש ביגוד במידות גדולות יותר

רוב האנשים רוכשים במתנת לידה ביגוד ראשוני לתינוק, אך חשוב לציין שתינוקות בגיל הזה גדלים מאוד מהר ובסבירות טובה שהאם כבר קנתה את המידות הקטנות. הדבר החכם לעשות כאשר רוכשים מתנה ליולדת, הוא לרכוש ביגוד במידות גדולות יותר. תחשבו כמה זה יהיה כיף לאם התינוק להלביש ביגוד חדש שלא היא רכשה. זו דרך להפוך את הקנייה של הבגדים לתינוק להרבה יותר פרקטית. כמובן שיש לשים פתק החלפה לכל מקרה.

לסיכום, אם אתם רוצים להפתיע את היולדת במתנה סופר שווה, קראו שוב את הטיפים הנ"ל ונסו ליישם אותם בעת הרכישה. בדרך הזו תרכשו מתנה פרקטית שהיולדת באמת תהנה ממנה.

Back to top button