צרכנות

פנטום ציוד להגנה עצמית

בעידן של היום, רבים מעוניינים לרכוש מוצרים שונים להגנה עצמית. פריטים אלה הפכו לפופולאריים מאוד, במיוחד במצב הרגיש שישראל נמצאת בה כיום. ניתן למצוא פריטים שונים למטרת הגנה עצמית כגון: תרסיס פלפל, שוקר חשמלי (טייזר), אקדחי אוויר, טייזרים ואלות. מוצרים אלה, יש לרכוש בחנויות מוכרות כמו פנטום ציוד להגנה עצמית , המציעה ייעוץ חינם ובחירה של אחד ממגוון  מוצרה ההגנה העצמית המתקדמים ביותר בשוק. למרות שהיום הוצאת רישיון לאקדח הפכה לבעייתית, תוכלו להשתמש במוצרים יעילים אשר יגנו עליכם ועל יקיריכם. בררו לעומק והשיגו פרטיםלגבי המוצרים השונים להגנה עצמית, כך שכאשר תגיעו לחנות במטרה לרכוש אותם,  תכירו את המגוון הרחב.

אילו גורמים עליכם לקחת בחשבון לפני שתבחרו מוצרי הגנה עצמית?

הבחירה של מוצרי הגנה עצמית היא לא פשוטה, ולכן הצוות של פנטום החנות המוכרת בארץ לציוד להגנה עצמית, יסייע לכם בבחירה הנכונה והמושכלת ביותר. אחד מהפריטים הנפוצים ביותר היום למטרת הגנה עצמית הוא אקדח אוויר . אקדחים אלה, הם זמינים, קלים לנשיאה, אינם מרעישים ומעוררים תשומת לב וכמובן שהם הרבה יותר זולים מאקדחים אמיתיים. אם אתם מעוניינים לרכוש אקדחי אוויר, עליכם לקבל הכשרה בסיסית, כך שתוכלו להשתמש בו ביעילות. אמנם אקדחי אוויר להגנה עצמית, אינם קטלניים, אבל זה למעשה מה שמהווה יתרון חשוב, היות ואתם לא חשופים למעשה פלילי, כמו נזק בלתי הפיך לתוקף.   יש לדעת, כי החוק בישראל, דורש רישיון לשימוש באקדחי אוויר.

מדוע מומלץ לרכוש כמה כלים להגנה עצמית?

הסיבה שאנו רוכשים ציוד להגנה עצמית היא כאשר אנו חשים בסכנה, גרים באזור שמועד לפשע, או גרים בעיר, חוזרים בשעות הערב מהעבודה בסימטאות חשוכות. מומלץ בהתחלה, לרכוש כלי להגנה עצמית שקל לנשוא ולשלוף אותו בעת הצורך ואז, להתקדם הלאה ברכישה של עוד מוצרים להגנה עצמית, כך שתבחרו את כלי ההגנה המתאים ביותר לכל מיני מצבים. יש  להתחיל לרכוש פריטים להגנה עצמיתשהם קלים לשימוש ועם הזמן תוכלו ללמוד להפעיל כלים מורכבים ויעילים, אשר ישרתו אתכם לאורך שנים. תוכלו לקבל המלצות מחברים או מכרים, אשר יוכלו להמליץ לכם על מוצרי הגנה שוניים שנמצאים ברשותם ואתם תבררו עליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבחר מוצרי ההגנה בלבל אתכם? – אנו כאן כדי לסייע

אין צורך להתבלבל כאשר תראו את המבחר הענק בחנות פנטום אשר משווקת למגוון לקוחותיה, מוצרים להגנה עצמית. הצוות שלנו ידריך אתכם וייעץ לכם, כך שתגיעו לבחירה הנכונה, אשר תתאים לכם מכל הבחינות. למשל, ציוד להגנה עצמית שמיועד לאחרים, אינו בהכרח יתאים לכם. אנו תמיד מייעצים ללקוותינו לחשוב, מה הסיבה אשר בגללה אתם מחפשים ציוד להגנה עצמית. אתם תבחנו את מוצרינו השונים, תגלו מה היתרונות של כל אחד מהם, ואז תבינו מה המוצר שיתאים לכם במיוחד. כל מוצר הגנה, קיים עלון להוראות שימוש ולכן, יש לקרוא אותם היטב.

 

Back to top button