צרכנות

קידום אתרים בחו"ל – האם כל חברה לקידום אתרים בישראל יכולה לספק שירות בחו"ל?

מנוע החיפוש של גוגל, פועל בכל העולם בצורה דומה פחות או יותר. הכלל הוא פשוט, הגולש מעלה שאילתא, בדרך כלל הוא ישתמש בביטויים פופולאריים למצוא את מה שהוא מחפש, מנוע החיפוש ידע לספק לו את האתרים הרלוונטיים עבורו. ככל שהאתר יהיה מקודם טוב יותר, כך הוא יהיה מדורג גבוה יותר. זה נכון לגבי כל מדינה וזה נכון לגבי כל נושא ותחום. ההבדלים בין הדרכים בהן גוגל עובדת במקום אחד לבין הדרכים בהן היא עובדת במקום אחר, שונים בניואנסים, לא במהות.

אם כך, עולה השאלה, מדוע בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו בחו"ל, צריך לשכור חברת קידום אתרים שמתמחה בעבודה בחו"ל, בין אם מדובר על קידום אורגני מקצועי ובין אם מדובר על קידום ממומן. מדוע בעל העסק לא יכול להסתפק במקדם אתרים שמתמחה בקידום בישראל.

לפני שנסביר מדוע יש לבחור חברת קידום אורגני מקצועי שמתמחה בחו"ל באופן ספציפי, חשוב לציין שתי נקודות: ראשית, הרבה מאוד בעלי עסקים, גם אם בית העסק ממוקם בישראל ורוב הקהל הוא ישראלי, ירצו להיעזר בשירותיה של חברה כזו בשביל לייצר תקשורת ועסקים מול גורמים בחו"ל. שנית, חשוב להשקיע בכך זמן וכסף, בשביל שהאופציה הזאת תמיד תהיה אפשרית וזמינה, גם אם לא עושים בה שימוש מעשי באופן מיידי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למה חשוב לשכור חברה שמתמחה בקידום אתרים מחו"ל?

ההסבר לכך שיש צורך לשכור חברה המתמחה בתחום של קידום אורגני מקצועי בחו"ל ולא בישראל, נובע מכמה סיבות:

סיבה ראשונה, לא כל מי שמתמחה בקידום אתרים בישראל, טוב ככל שיהיה, יודע איך לעשות את זה בחו"ל. הוא לא בהכרח יודע באילו אמצעים וכלים אפשר להשתמש, מול מי הוא יכול לעבוד, עם מי ניתן לעשות שיתופי פעולה ועוד. גם אם תהליך העבודה הוא דומה, עדיין האמצעים והכלים הם שונים.

סיבה שנייה, מקדם אתרים שמתמחה בקידום אתרים בחו"ל, כבר יודע את כל הדברים שצריך לעשות בשביל שיהיה ניתן לקדם את האתר בצורה נכונה. הוא יודע מה הדרישות במדינות שונות, הוא יודע עם אילו אינדקסים ובלוגים לעבוד, עם מי הוא יכול לשתף פעולה וכיצד.

סיבה שלישית, כפי שמקדמי אתרים בישראל עובדים עם צוותים מקומיים, בכל מה שקשור לתכנות ובניית אתר, עיצוב, או כל דבר אחר, הרי שכך גם מקדמי אתרים שמקדמים אתרים בחו"ל. הם יודעים עם מי לעבוד בשביל שהאתר יותאם לקהל בינלאומי.

חשוב לציין, קידום אתרים בחו"ל פותח הרבה מאוד דלתות, הן לשיתופי פעולה עסקיים והן למכירת מוצרים ושירותים. ככל שהתהליך נעשה בצורה יותר מקצועית, כך גדל הסיכוי שהוא ייעשה בצורה נכונה ויביא עמו את התוצאות להן מצפים. למשל, הרחבת קהל הלקוחות וגידול במכירות.

 

Back to top button