צרכנות

לוק פסח 2024: התכשיטים שתענדו עם בגדי החג

חג החירות הגיע ואיתו הרצון להשתחרר גם מבגדי החורף העבים ולעבור אל בגדים קלילים, קיציים וצבעוניים. הפסח הזה תוכלו להמם את בני המשפחה והחברים עם לוק משגע – הצעקה האחרונה בעולם האופנה והתכשיטנות, מוכנים? זה הלוק שלכם לערב פסח זה!

 החליפות חוזרות

האביב הזה תזכו לראות הרבה חליפות מככבות בעיקר מכנסי אלגנט עם גומי במותן משולבים עם ג'קטים וכריות בכתפיים. הצבעים השולטים הם צבעים רכים של פסטל, תכלת, ירוק מנטה, ורוד בייבי, לבן, שמנת, אפור בהיר ועוד. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד החליפות תמצאו מגוון רחב של חולצות מכופתרות בשלל גוונים. כמו כן, תוכלו להתקשט עם מיטב התכשיטים לפי הסגנון שתלבשו.

אם בחרתן בחליפה לבנה, תוכלו לשדרך לה תכשיטי זהב צהוב כמו שרשרת זהב אחת או יותר שיראו נפלא על גבי החליפה הלבנה. 

חליפות בגוונים שונים יכולים להסתדר מעולה עם טבעות משובצות אבני חן או פנינה למשל לחליפה ורודה אפשר לשלב טבעת יהלומים המשובצת על גבי זהב אדום בשילוב אבן מורגנייט ורודה ויפהפייה.

לחילופין עם חליפה תכולה אפשר לשלב טבעת של יהלומים משובצת עם זהב לבן ואבן בלו טופז משגעת.

האביב הזה תלבשי הרבה תחרה לבנה

באביב הזה אתן תלבשנה הרבה לבן ובדי תחרה שונים, שמזכירים בריזת קיץ נעימה. לבן, כיוון שהוא גוון ניטרלי, משתלב באופן מושלם עם מגוון רחב מאוד של תכשיטים. שרשרת פנינים יכולה להלום את צווארכן באופן מושלם ולייצר מראה קלסי על זמני. לעומת זאת, אם תבחרו ביהלומים, למשל, צמיד טניס מרהיב, גם הוא יחמיא למפרקי ידיכן על הגוון הלבן של החליפה או השמלה שלכן.

אורך המידי חוזר

אם אתן גבוהות ותמירות, תוכלו ליהנות מאופנת המידי שעושה קאמבק כבר באביב הקרוב. חצאיות בגזרת עיפרון שמחמיאות לגוף רזה וגבוה ילוו אותנו באביב הקרוב. יש משהו מאוד אלגנטי באורך של המידי, הוא קצת חושף אך לא יתר על המידה והוא גורם לגוף להיראות ארוך וצר. אם בחרתן בחצאית מידי שחורה, סט של פנינים יהיה מושלם, שכן זה החיבור האולטימטיבי של קלסי עם קלסי. לעומת זאת גם יהלומים ישתלבו יפה ותוכלו לאסוף את שיערכן ולשלב עגילי יהלומים מהפנטים, שימשכו את תשומת הלב של כל מי שמסביבכן. 

שקוף בקטע טוב

הרבה בדים שקופים ילוו אותנו האביב הקרוב ומן הסתם גם בחג הפסח הבא עלינו לטובה. שקוף צריך לדעת ללבוש בטוב טעם כדי לא להפוך אותו לזול וחושפני. אפשר לשלב אותו עם סטרפלס או טופ יפה מתחת, או אפילו עם חזייה מלאה שתחמיא לבד השקוף אך לא תוזיל את המראה שלכן. 

 

מכנסיים קצרים ומכנסונים

אם התגעגעתן למכנסונים הם חוזרים לאופנה ובגדול, הפעם הם מלווים עם ג'קטים מחויטים במידת אובר סייז ומייצרים לוק מהפנט בפני עצמו. אם בחרתן בסגנון הזה נמליץ לכם על עגילי חישוק מזהב שיבלטו היטב מבעד לג'קט המרשים. תוכלו לשלב יחד עם העגילים הללו מספר צמידים להשלמת הלוק החגיגי לערב הפסח הזה.

מכנסיים ארוכים בגזרה גבוהה

 

אנחנו עדיין לא נפרדים מהגזרה הגבוהה והיא אכן שולטת גם באביב הקרוב. תוכלו למצוא מגוון רחב של מכנסיים מחויטים גבוהים שגם הם משולבים עם ג'קטים מחויטים אובר סייז ומייצרים מראה משגע שמסתיר מה שצריך ומבליט מה שצריך!

בחסות: הבורסה לתכשיטים

Back to top button