צרכנות

משווים בין אנשי איטום דרך איטום בקליק

קרדיט תמונה PEXELS

כאשר עורכים השוואת מחירים בין חברות איטום דרך איטום בקליק, או לצורך העניין דרך אתר השוואת מחירים, התוצאה היא: סקר שוק מוצלח הכולל את מציאת אנשי האיטום הקרובים ביותר אליכם והמומלצים ביותר לדעת לקוחות אחרים – המשיכו לקרוא.

השוואת מחירי איטום נדרשת תמיד?

ובכן, כן ולא. בואו נגיד ככה, אם אתם צרכנים חסכנים אתם בדרך כלל תרצו ויהיה מומלץ לבצע השוואת מחירים בכל סיטואציה בה עבודת איטום נדרשת. עם זאת, במקרים מסוימים נדרשת רק עבודת איטום מאוד נקודתית, כמו למשל הלחמה של יריעות ביטומניות, זיפות נקודתי ועוד. במקרים אלו השוואת מחירים בין חברות איטום היא לא חובה, אבל בהחלט אופציה מתקבלת על הדעת. אם אתם מעוניינים כבר עכשיו לבצע השוואת חברות איטום, אתר איטום בקליק מאפשר לכם לבצע זאת תוך בדיקת ביקורות של לקוחות אחרים. זאת, בצמוד לאיתור של חברות איטום לפי אזורי שירות ומגורים ספציפיים.

בין אילו עבודות איטום ניתן להשוות?

ישנן עבודות איטום מסוגים שונים אשר ניתן להשוותן ביניהן, כאשר בימינו נהוג קודם כל לבדוק מחירון עבודות איטום. המחירון כולל בתוכו את כל סוגי שירותי האיטום, מה שיהווה לכם את הבסיס להשוואת המחירים בשלב הבא. בשורות הבאות, לקחנו מספר דוגמאות מחירים מתוך מחירון איטום בקליק, שיוכלו לסייע לכם בהשוואת העלויות כאשר תצטרכו את השירות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • יריעות ביטומניות: הלחמה של יריעות אלו בדרך כלל לא אמורה לעלות יותר מכ-65 – 110 ₪ למ"ר. זאת, בהנחה שהגג הינו בגודל של כ-10 – 100 מ"ר. אם הגג בגודל של 100 – 200 מ"ר, המחיר ינוע בין כ-60 – 90 ₪ למ"ר.
  • זיפות גגות: המחירים ינועו בד"כ בין טווח ממוצע של כ-1,500 – 2,500 ₪ עבור גגות עד 50 מ"ר.
  • איטום ריצוף: מחירי איטום גגות מרוצפים לרוב ינועו בין כ-80 – 100 ₪ למ"ר.
  • תיקון נקודתי: אם התיקון מתבצע באמצעות זפת חמה או יריעות ביטומניות, המחירים בדרך כלל ינועו בין כ-450 – 700 ₪ (תיקון עד 5 מ"ר).
  • איטום רעפים: איטום קומפלט של גג עד 60 מ"ר עתיד לעלות כ-4,000 – 5,200 ₪ בממוצע.
  • איטום התזה: מחיר התזת סילר ינוע בממוצע בין כ-100 – 200 ₪ למ"ר.
  • איטום עץ: איטום גגות עץ מחייב הבנה בסוגי עצים שונים, כאשר רוב שיטות האיטום ינועו בין כ-90 – 110 ₪ למ"ר.
  • איטום בטון: מחיר איטום גגות בטון צפוי לנוע בין כ-70 – 90 ₪ למ"ר.

יש לציין, הרשימה לעיל מהווה המלצה בלבד, כמו גם חלקית ואינה כוללת את כל סוגי שירותי האיטום הקיימים בשוק. עבור מחירון עבודות איטום מלא, תוכלו לבקר באתר איטום בקליק כעת, לבצע השוואת מחירים ולמצוא את החברה הנכונה לכם. לסיכום, קחו בחשבון, יחד עם הרצון הצרכני הטבעי להוזיל עלויות, לא פחות חשוב למצוא את חברת האיטום הנכונה לסוג העבודה הנדרשת.

Back to top button