צרכנות

קניית קישורים

מקדמי אתרים, בוני אתרים ואנשים שיש להם אתר אינטרנט ומקדמים אותו בעצמם מתעניינים לגבי שירות הנקרא קניית קישורים. לפני שנבין איך אפשר לקנות קישורים איכותיים מאתרים בעלי סמכות, כדאי להבין קודם כל מדוע בכלל מומלץ לקנות קישורים.

קרדיט: freepik

קישורים מה התפקיד שלהם?

כל מקדם או בונה אתרים יודע כי גוגל מציגה מגון רחב של קריטריונים שמשפיעים על תהליך קידום האתר. יש מאות של פרמטרים על פיהם גוגל מדרגת את האתר שלנו ביניהם תנועה ברשתות חברתיות, התאמה למובייל, תוכן איכותי, תמונות, סרטונים ועוד. אחד הקריטריונים הכי חשובים הוא כל הנושא של הקישורים. גוגל רואה בקישורים המגיעים מאתרים חיצוניים המלצה של הגולשים ולכן השקעה בקניית קישורים יכולה להשתלם מאוד גם בטווח הקצר וגם באורך, קנית קישורים איכותיים תוכלו למצוא באתר חברת bestlinks המציעה מגוון קישורים מאתרים שונים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לקניית קישורים יש כוח אדיר באתרים איכותיים

כאשר תשתית האתר טובה, כלומר ברגע שיש לנו אתר אינטרנט שבנוי על תשתית טובה, אתר עם תוכן טוב, מעניין ואיכותי, אתר עם חווית משתמש טובה, אתר מונגש וכל הדברים שבעצם הופכים את האתר שלנו לאתר טוב אבל כמות הקישורים בו נמוכה מאוד, קניית קישורים יכולה לדחוף את האתר שלנו למקומות ממש טובים במנוע החיפוש גוגל.

כוח חיצוני המספק לנו קישורים בעצם דוחף את האתר שלנו קדימה כי לא משנה מה קורה בעולם הקידום, עדיין לקישורים יש תפקיד מאוד חשוב, יש שיאמרו שהקישורים משפיעים על משהו כמו 50% מתהליך הקידום כולו.

קניית קישורים – זה מה שמבדיל אותנו מהמתחרים

בסופו של דבר כולם משקיעים בתהליך הקידום של האתר שלהם. כולם מוסיפים לאתר תכנים איכותיים, כולם משדרגים את מחקר מילות מפתח אבל ממש לא כולם קונים קישורים ונותנים לעצמם את הבוסט הזה שבעצם מקפיץ את האתר בצורה ממש מובהקת. מנתונים עולה כי אתרים שהחלו לקבל פניות מקישורים חיצוניים, הגיעו למקומות בגוגל שמעולם הם לא הגיעו אליהם קודם לכן.

חיסכון אדיר בזמן ואנרגיה

קישורים זו עבודה די שחורה וגוגל די מכריחים אותנו לעשות את זה. מדובר בעבודה שלוקחת המון זמן, המון אנרגיה, מסוג הדברים שצריך באמת להשקיע בהם וגם ללמוד אותם לעומק. אז ברגע שאנחנו קונים קישורים, אנחנו מורידים מעצמנו הרבה מאוד עומס. הרי אף אחד באמת לא יקשר אלינו באופן טבעי כמו שגוגל מצפה, אלא אם כן אנחנו איזה אתר מטורף ולכן מאוד כדאי להשקיע בשירות הזה של קניית קישורים. אנשים שמוכרים קישורים מחזיקים בכמות מאוד גדולה של אתרים איכותיים ויש להם את כל הנתונים, את כל הידע ואת כל הכלים לעשות את זה בשבילכם. כמו שכולם יודעים זמן שווה כסף ובעידן שלנו, כשמשלמים על שירות איכותי מקבלים תוצר ששווה את ההשקעה.

כמובן שחשוב לרכוש קישורים ממקור אמין, איכותי, מקצועי ומוכר.

Back to top button