דרושיםסי וי.פול - CV POOL

סי וי פול על מוניטין חברה ברשתות החברתיות

עולם הדיגיטל הפך בעשור האחרון לזירה המרכזית בפעילות העסקית של חברות, ארגונים ועסקים פרטיים. עולם זה מהווה את הפנים של כל עסק ואת כרטיס הביקור שלו בפני לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים ומתחרים. מנהלת השיווק של חברת סי וי פול מדגישה כי תדמית החברה נקבעת מהאופן בו היא נתפסת בעיני כל מי שנחשפים למידע המוצג עליה ברשת. לפיכך, חשיבותה של התדמית והמיצוב הנקבעים כבר מהשניות הראשונות הינה גבוהה ביותר, שכן אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.

ניהול התדמית, המיצוב ושם החברה נקרא ניהול מוניטין.

מכיוון שכיום האינטרנט הינו הכלי המוביל לחיפוש מידע ולחשיפת העסק לקהל הרחב – גובר הצורך של העסקים לוודא כי מוצגים באור חיובי בפני הלקוחות. עסקים משקיעים סכומי עתק בבניית אתרים וביצירת פרסום שמטרתם להציג בפני הלקוח הפוטנציאלי את העסק באופן החיובי ביותר. בעקבות צמיחתן של הרשתות החברתיות בעשור האחרון התרחב העיסוק בנושא ניהול המוניטין גם לתחום זה ומעסיק כיום את מחלקות השיווק בחברות וארגונים בכלל ואת מנהלי הדיגיטל בפרט.

האינטרנט נותן כיום כוח רב ללקוחות, בכך שמאפשר בקלות ובמהירות להפיץ את חוות דעתם על כל מוצר או שירות שקיבלו. הרשתות החברתיות מהוות לפיכך את הפלטפורמה הנוחה ביותר עבור לקוחות להביע את דעתם באופן חופשי ומיידי ולהציגה לקהל הרחב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת להתמודד עם יכולת זו של הלקוחות על כל עסק הפעיל ברשתות החברתיות, ובראשן הפייסבוק, הטוויטר, האינסטגרם והלינקדין, להיערך בהתאם:

  • זמן תגובה
    ניהול מוניטין ברשתות החברתיות - סי וי פול קרדיט תמונה: canva
    ניהול מוניטין ברשתות החברתיות – סי וי פול
    קרדיט תמונה: canva

מכיוון שהתגובות מפורסמות באופן מיידי, אם בעמוד העסק ואם בעמודי הגולשים (תוך תיוג העסק), ישנו צורך למתן מענה מיידי על תגובות שליליות ובכך למזער או אף למנוע נזקים תדמיתיים.

  • יצירת נוכחות חיובית­

צוות סי וי פול מסביר שלרוב העסקים מחזיקים בעמודי עסק ברשתות החברתיות ומשום שישנה תנועה של גולשים, לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בעמודים אלו, ישנה חובה לדאוג לתחזוקת הדף באופן שוטף. תחזוקה נכונה כוללת העלאת פוסטים עניינים בתדירות גבוהה, מתן מענה לשאלות של עוקבים, ביצוע פעולות שיווקיות לעידוד הצטרפותם של עוקבים נוספים ומתן ערך מוסף לעוקבים הקיימים.

  • היערכות מראש להתמודדות עם תגובות לא רצויות

מכיוון שכיום "היד קלה על ההדק" עבור לקוחות שאינם מרוצים, יש צורך להיערך מראש לקבלת תגובות שליליות. ניתן ליצור מאגר של תגובות שליליות צפויות ותשובות עבורן, כך שבמידה ואכן תתקבל תגובה שלילית, ניתן יהיה לפרסם תגובה מרככת והולמת באופן מיידי ולמזער או למנוע כל פגיעה בתדמית העסק.

  • תיקון תדמית שלילית

המטרה העיקרית בניהול מוניטין חברה ברשתות החברתיות הינה לדאוג שהמידע הראשון אליו ייחשף העוקב או המתעניין בדף העסק, יהיה חיובי. בכך בעצם ניתן לסייע לבניית תדמית חיובית ולהנעת לקוחות פוטנציאליים ליצירת התקשרות עם העסק,, מעקב ברשתות החברתיות ולבסוף להניעו לביצוע הפעולה הנדרשת.

צוות הדיגיטל של חברת סיויפול ממליץ לכל לקוחותינו, להקדיש תשומת לב רבה לניהול מוניטין החברה בכלל וברשתות החברתיות בפרט.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח