בידור

רגע לפני שידור התוכנית: התקבלו 450 תלונות נגד אייל ברקוביץ'

בארגון בצלמו מפרסמים היום (שישי) את הנתונים על מספר התלונות שהתקבלו ברשות השנייה נגד אייל ברקוביץ' לאחר שכינה את חברי מפלגת הליכוד "ארגון פשע" בתוכניתו "אופירה וברקו" בערוץ 12.

450 תלונות התקבלו ברשות השנייה נגד אייל ברקוביץ' שהתעמת בשידור עם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר וכינה כאמור את חברי הליכוד "ארגון פשע" ושבוע לאחר מכן חזר על דבריו בראיון גם עם שרת התחבורה מירי רגב שתקפה אותו בחריפות ואף איימה עליו כי אם הוא לא יתנצל על דבריו היא תפעל כדי למנוע ממנו להיות מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברקוביץ' מצידו הודיע כי אין בכוונתו להתנצל על הדברים ורגב שנשאלה על האיום הבהירה כי מאחר ואין באמת בסמכותה להחליט על המינוי לא מדובר באיום. היא הבהירה כי לדעתה ברקוביץ' אינו ראוי לקבל את התפקיד.

היועץ המשפטי של מפלגת הליכוד עו"ד עמית הלוי הגיש אף תלונה רשמית נגד ברקוביץ' בטענה להסתה ולשון הרע כנגד מצביעי הליכוד, כך גם ארגון זכויות האדם בצלמו ועוד ארבע מאות חמישים אזרחים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשות השנייה התחילו בבדיקת הדברים וביקשו את תגובת אייל ברקוביץ' וחדשות 12 לטענות הקשות כנגדו. בנוסף הופעל לחץ כבד על כלל חברי הכנסת והשרים מהליכוד להודיע כי יחרימו תכנית זו עד שברקוביץ' יתנצל. רבים מהם כבר מחרימים תכנית זו זמן רב ביניהם ח"כ קרעי שהודיע פומבית שהוא מסרב להתראיין שם למרות שהוזמן מספר פעמים.

מארגון בצלמו נמסר: "מצער מאוד ששוב התקשורת פוגעת מסיתה ומכלילה בציבור הימני ומצביעי הליכוד. זה המשך ברור לדברים שנאמרו על מצביעי הליכוד שהם עדר עיוור לקריאת הקדיש על ראש הממשלה וכמובן לשאר ההתקפות הבוטות כגון צחצחים ואספסוף. דברים שלו היו נאמרים כלפי הציבור הערבי השדרנים מזמן היו מפוטרים. אנחנו קוראים לנציב להבין שלא מדובר בהתבטאות שולית אלא ברצף וחייבים להעיף את ברקבויץ וככל שהערוץ מסרב חייבים לקנוס את ערוץ 12 במאות אלפי שקלים כדי שהשדרן הבא יחשוב יותר לפני שהוא יסית ויפגע בציבור הדתי והימני בארץ."

2 תגובות

  1. אני מבין שכל 450 איש שהתלוננו נכשלו בהבנת הנאמר בעברית, או הם עולים חדשים, או כאלו שקיבלו הוראה להתלונן חס ושלום.
    מי שמבין עברית בסיסית שמע שהוא טוען שחברי הכנסת, אפילו לא כולם של הליכוד נוהגים כמו בעולם התחתון.
    מה מחזק את דבריו יותר מהאיום של מירי רגב שהיא תדאג שאו שהוא יתנצל או שהיא תדאג שהוא לא יבחר להיות מאמן הנבחרת.

  2. ארגון קיקיוני בלתי מזוהה בשם ״בצלמו״ מוסיף שמן למדורת ההסתה הפרועה כנגד כל מי שסוטה מהקו הרשמי של תמיכה עיוורת בנתניהו.
    למה נאלמתם דום כשנפתחו החקיקות נגד אהוד אולמרט. רוב המינויים שנעשו בעשור האחרון הם מינויים שבהם מעורב נתניהו. בוגרי ישיבות, תושבי השטחים וחובשי כיפה ברובם (ואין לי דבר נגדם) וכולם פתאום הפכו לשמלאנים ורודפים את נתניהו?
    ברירה אכזרית וקשה בין נאמנות אישית לצדק. כבוד גדול לאנשים שעומדים בלחץ אישי כבד ומכריעים לטובת הצדק למרות הנאמנות האישית.

Back to top button