בידורמבזקים

פגישה אישית עם גיבור צה"ל ששרד פציעה אנושה והפך לסמלה של המדינה

בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת השראה של שילון שהפך לסמל לאחר פציעתו במהלך לחימה ברצועת עזה בשנת 2012 והקרנת הסרט 'סיפורו של אלוף'

"בוקר אישי עם זיו שילון" ייערך ביום שלישי הקרוב ה- 09.4.24 בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר. מדובר בהרצאה מרתקת ומעוררת השראה של שילון, שהפך לסמלה של המדינה לאחר פציעתו הקשה ברצועת עזה ב 2012.

בהרצאה מספר סרן זיו שילון את סיפורו האישי כיצד נפגע אנושות בעת פעילות מבצעית בעזה. בתור מפקד בחטיבת גבעתי שעמד בראש הכוח, התקדם לפניהם ונפגע ממטען שהופעל בעוצמה. בשעה שהוא פצוע אנוש, תפקד תוך כדי להציל את פקודיו בשטח. באותה פעולה איבד זיו את ידו השמאלית ולאחר שהתעורר מניתוח, הבין שחייו השתנו לעד. עבר שיקום אינטנסיבי, מעל 17 ניתוחים וסיפורו המופלא על נחישות וכוח הנפש ומוטיבציה הפכה לאחד הסיפורים המרתקים והנוגעים ללב כולנו.

זיו שילון. צילום: שי פרנקו
זיו שילון. צילום: שי פרנקו

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "סיפורו של אלוף" אחד מהסרטים המרתקים של השנה. סיפור אמיתי של מייקל ד.קופי. תלמיד תיכון מבריק ונחוש למרות שהוא סובל משיתוק מוחין, הוא לומד בבית ספר רגיל ומתחרה בכל התחומים עם חבריו בהצלחה יתרה. בתחילת השנה המדריך לספורט בוחר את חבריו לנבחרת שיתחרו ויתאמנו לקראת תחרות אגרוף שנתית. כשמייק מבקש להצטרף למרות התנגדות אביו, הוא מוכיח גם למאמן שאין דבר העומד בפני הרצון. הוא עושה הכל על מנת להיות שווה בין שווים. תחילת הדרך היא קשה אבל לאט לאט מבינים כולם כמה כוח הרצון שלו גבוה. הסרט בכיכובם של אר ג'יי מיט וטרנס הווארד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הסרט סיפורו של אלוף בעופר גרנד קניון חיפה צילום יחצ
הסרט סיפורו של אלוף בעופר גרנד קניון חיפה. צילום: יח"צ

המפגש ייערך במתחם בית הקולנוע HOT CINEMA בקניון והוא כולל גם הרצאה +סרט + קפה ומאפה.

עלות כניסת יחיד לבוקר אישי: 45 ש"ח בלבד • בלו"ז: 09:30 : התכנסות , 10:00-10:45 הרצאתו של זיו שילון ושעה 10:45 הקרנת הסרט "סיפורו של אלוף"

Back to top button