מבזקיםצבא וביטחון

לאחר שלושה ימים: נתפס המחבל שביצע את פיגוע הירי בבקעת הירדן

לאחר שלושה ימים של מצוד שניהלו כוחות צה"ל, לפני זמן קצר (ראשון) נתפס בכפר עוג'ה המחבל שביצע את פיגוע הירי ביום חמישי האחרון בו נפצעו שלושה ישראלים.

מפרטים ראשוניים עולה כי במהלך פעילות הכוחות לאיתורו הסגיר עצמו המחבל לידי הלוחמים. המחבל הוא קצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

דויד אלחייני, ראש המועצה האזורית ערבות הירדן הודיע הבוקר לתושבים כי נפגש במהלך סוף השבוע עם מח"ט הבקעה והתקיימה הערכת מצב בעקבות הפיגוע הקשה שאירע ביום חמישי. כוחות מתוגברים מחטיבת הצנחנים הוצבו בשטח מרחב הכפר עוג'ה עד ה-17 באפריל. הוצבו מחסומים ויתבצע בידוק קפדני במרחה הבקעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן הודיע ראש המועצה לאחר תפיסת המחבל הבוקר כי הרבש"צים הונחו ללוות את הסעות התלמידים שאינם ממוגני ירי. "אנו נמשיך לחזק את היישובים, נשקיע ברכיבי הביטחון ונמשיך להעלות בקשות לתקצוב ממשרדי הממשלה וממקורות נוספים."

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button