חדשות הארץמבזקים

ארגון רבני צהר מגנה את דבריו של אלי גלמן נגד נתניהו

ארגון רבני צהר הביע צער על דברי ההסתה של יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב אלי גלמן, נגד ראש הממשלה נתניהו. בהודעה מטעם הרבנים נאמר: "עצוב שאיש "ההשכלה הגבוהה" מנבל את פיו באופן הנמוך ביותר כשייחל למותו של ראש ממשלתנו. מלבד הזלזול והביזוי של אדם מישראל- יש לנו ציווי באשר למנהיגנו: "נשיא בעמך לא תאור".

עוד נאמר בהודעה כי, "גם בימים של מתח הולך וגובר בין תומכי ומתנגדי הממשלה וראשה צריך לשמור ניקיון הדיבור, כבודו של כל אדם וכבודה של מלכות. צהר קוראת לכל אחד ואחת לנהוג בכבוד ולשמור על כבוד האחר. הניצחון שלנו בכל הדורות הגיע רק כאשר היתה אחדות וחיבור בינינו."

כזכור, אלי גלמן פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) הודעה בוואטסאפ בה התייחס לחדשות על התרסקות המסוק שבו היה נשיא איראן, איברהים ראיסי, וכתב "חבל שנתניהו לא היה איתם גם – תאונה אחת יכולה לסגור לנו ולעולם הרבה בעיות". לאחר שאחד מחברי הקבוצה העיר לגלמן על דבריו וביקש ממנו למחוק את ההודעה. גלמן השיב לו: "ברשותך אשאיר את ההערה הזאת. בשביל כמות הנזק שעשה למדינת ישראל, בתהליך שהחל לפני 26 שנים ('פליטת פה' לכדורי שזרה חוצץ בין השמאל ליהודים) והולך ומאיץ בקצב מעריכי – לפלל לתאונה שתמחק את הנבלה הזו מחיינו, זה לא מוגזם כלל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לבסוף, לאחר שחבר אחר בקבוצה הודיע כי ההתכתבות דלפה לרשת, גלמן הסיר את ההודעות שכתב, אך כאמור צילומי המסך מתוך הקבוצה כבר דלפו והגיעו לכלי התקשורת.

אלי גלמן
אלי גלמן. צילום: מארק ניימן, לע"מ

2 תגובות

Back to top button