מבזקיםצבא וביטחון

גלנט בביקור ב-8200: בהרבה מאוד מקרים אנחנו יודעים איך האויב חושב

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ראשן) באחד מבסיסי יחידת 8200 בדרום הארץ, יחד עם מפקד היחידה, תת-אלוף י׳. השר שוחח עם אנשי היחידה על המאמצים המודיעניים לסיכול מחבלי החמאס, על פעולות הסיוע לכוחות בתמרון הקרקעי ועל שיתוף הפעולה עם גופי הביטחון הנוספים לסיכול בכירי החמאס. שר הביטחון הביע את הערכתו בפני אנשי ונשות היחידה, והודה להם על תרומתם המתמשכת, שלדבריו מביאה להישגים רבים וגביית מחיר כבד מהאויב.

במהלך הביקור השר פנה לחיילי היחידה ואמר: "אני רוצה להביע הערכה גדולה למה שאתם עושים. אני עוקב אחרי יחידה 8200 ואתם בסופו של יום מייצרים את המצפן שקובע את הכיוון שעליו אנחנו מפעילים את הכוח. בזכות הפעולות שלכם, ושל גורמים נוספים באמ"ן ובמודיעין הישראלי, אנחנו יודעים בהרבה מאוד מקרים איך האויב חושב, איך האויב נערך, איפה נמצאים הבכירים שלו ואנחנו מסכלים אותם, וגם עושים מבצעים רגישים כמו שחרור חטופים״.

עוד אמר השר: ״הדבר הכי משמעותי זה לדעת להגן איפה שהאויב יתקוף, ולדעת לתקוף איפה שהאויב לא יודע להגן. אני רוצה לציין את הקשר ההדוק שיש ביניכם לבין הכוחות הפועלים בשטח – ביבשה, באוויר ובים. הדבר הזה הוא מכפיל כוח אמיתי שאין ספק שהוא נבחן במלחמה הזאת יותר מכל גורם אחר. ״אנחנו התחלנו לסגור את הברזים של חמאס בדרום הרצועה והפעולה הזאת תימשך. אנחנו בתהליך ואנחנו רואים את ההשפעה של העניין, ואנחנו נחושים לבצע את המשימה שלנו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יואב גלנט, ביקור ב-8200
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט, ביקור ב-8200
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט, ביקור ב-8200
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button