סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בטקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה השתתפו בטקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא יצחק הרצוג, לכבוד יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל.

וידאו: עומר מירון, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=tD2tqFblX0Q?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

41 תגובות

  1. بسم الله الرحمن الرحيم مفتاح الجنة لا اله إلا الله محمد رسول الله دين الاسلام والله سبحانه وتعالى جعل فوزناوفوز الأنس والجان فقط بدين الاسلام والايمان والاعمال الصالحة

  2. 14.14 שעה 26.4.23 הרצוג סיפר איך הכיר את מיכל : כשהיו ביחד בצבא ,: ש.ק.ר !@ הם למדו יחד באוניברסיטה , ושם הכירו והתחתנו. אני גרתי שכנה של שי – האח של צביה ז"ל אמא של מיכל.

  3. חיילים-חיילות,אזרחים-אזרחיות,אל תאמינו להגה,לא רק למילה שהנוכל, הסגול מפריח מפיו מפיק מרגליות הרעל השינאה והשקר.

  4. God bless Israel Israel Israel Israel Israel Israel and happy happy happy happy independence day to Israel and god bless you all and long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙 👏

  5. יום עצמאות שמח מדינת ישראל היפה והאהובה! תחי מדינת ישראל! תבורך משמיים אדוני ראש ממשלתנו האהוב! אתה ורעייתך ובני ביתך אמן! עם ישראל חי וקיים לעןלמי עד אמן!❤ יבורכו כל עם ישראל אמן!❤ כל הכבוד לך רדוני מר נתניהו על עמידתך האיתנה בפני כל האתגרים הקיימים והעומדים לפתחה של מדינתנו הקטנה והחזקה!❤ יישר כוח! גאים שאתה אדוני ראש ממשלתנו! סומכים את ידינו עליך ובטוחים שאתה עושה ותעשה הכל למען עם ישראל כולו ומדינת ישראל! יבורכו כל חיילי צה"ל, השוטרים וכל כוחות הביטחון העמלים ימים כלילות למען ביטחון אזרחי ישראל!
    תודה לכולם! יום עצמאות שמח!❤

  6. בנימין נתניה מלך ישראל היום לעד. בנימין נתניהו אל תלך לפגוש את JO BIDENהוא מקנא בך JO BIDEN SMOKING CROCK COCAIN חמור גרם
    לעד..שרה נתניהו מלכת ישראל היום ולעד ❤❤❤…נתניהו אל תלך לפגוש את JO BIDEN SMOKING CROCK 😮COCAIN. J

  7. 20 מנדטים של נתניהו. שלא משרתים בצהל, ושלא עובדים בדרך להפגנה,
    כמובן הסעות ממומנות כרגיל על חשבוננו משלמי המיסים.
    יש ניסיון הפיכה וזה ברור ממש לא קשור לשמאל, למרכז, ואו ימין.
    זה פשוט דתיים נגד ישראל החילונית והליברלית.

  8. Happy independence day Israel God blees and protec israel forever ❤ 💙 ♥ 💖 💕 💗 ❤ 💙 ♥ 💖 💕 💗 ❤ 🇮🇱👊🇮🇱👊🇮🇱👊🇮🇱🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪🔯🔯🔯🔯🔯🔯🕎🕎🕎🕎🕎🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊

  9. מדינה בחרדה
    בעקבות המצב החברתי במדינה, הפיגועים והמתיחות הבלתי פוסקת ברחובות, חלה עלייה חדה בכמות הישראלים שפונים למוקדי חירום ומדווחים שמצבם הנפשי הדרדר בתקופה האחרונה, הם חשים חרדה וחוסר ודאות. הימין חש שלמרות שניצח בבחירות דמוקרטיות, לא ניתנת לו האפשרות למשול. השמאל חושש ממדינת הלכה. שני הצדדים פוחדים שלא יוכלו להמשיך לחיות בארץ, ששיטת הבחירות כבר לא עובדת, מודאגים לגבי עתיד ילדיהם, ומוטרדים מכך שכל מה שנסמכנו עליו עד כה מתפרק.

    עם ישראל צריך להבין שאם הוא לא ישקיע זמן ואנרגיה ויעסוק מרצונו באיחוד העם, אז כפי שהיינו מפוחדים ורדופים בארצות הגולה, מוקפים בשנאה ובלחצים וחוטפים מכות על בסיס קבוע, כך יהיה גם כאן בארצנו הקטנה. כל אדם פרטי ירגיש שאפילו בביתו אין סיכוי לחיות בתחושת ביטחון. נראה מיום ליום איך הרגשת הביטחון שלנו תדעך, ונתחיל לגלות שהיא כבר אינה תלויה בצבא חזק, אלא רק במידה בה נסכים להתחבר ולהתקרב בינינו מעל ההבדלים והבעיות שקורעים אותנו זה מזה.

    השנאה בינינו אינה חדשה. מאז ומתמיד היה העם הזה שרוי בשנאה הדדית, שמאל נגד ימין, אלו נגד אלו. כפי שקיימות שבעים אומות עולם, גם בתוך עם ישראל קיימים עשרות הבדלים שדוחפים אותנו הרחק זה מזה, ופתרון באופק אין. בקצה מנהרת השנאה לא מבצבץ שום אור של חיבור. הפילוג לא נובע מעדות או מדעות שונות, אלא מחוסר ההבנה שהפעולה הנדרשת מאיתנו היא אחת: להתעלות מעל ההבדלים ולראות את עצמנו כעם אחד.

    הטבע בכל דרגותיו מהאלקטרון והפוזיטרון שבאטום, ועד לכוחות הרוחניים שמנהלים את המציאות, נשלט על ידי שני כוחות מנוגדים, חיובי ושלילי, כוח הפירוד וכוח האיחוד. תפקידו של עם ישראל לאזן בין שני הכוחות הללו. כשישראל לא מגבירים את עוצמת הכוח החיובי בקשרים הפנימיים שבעם, הכוח השלילי שולט בעולם ומביא עימו ייסורים פנימיים וחיצוניים לכל האנושות. אומות העולם מרגישות שהסבל שלהן מוקרן מהשנאה שמבעבעת בתוך עם ישראל, ועל כך הן לא סולחות לנו.

    מצד שני, הכוח העליון ברא בעם ישראל את האגו הגדול באנושות, ואנחנו עומדים חסרי אונים מולו, כלואים בתוך הטבע הרע, אבל לא רוצים לשמוע איך לצאת מהמצב. הכוח העליון הוא שלא מאפשר לנו למצוא שום פתרון מלבד איחוד. רק אם נכוון ליבנו לכך, הוא ייתן לנו את הכוחות להצליח להפוך לעם אחד, להגיע לאהבה בינינו ולהיות דוגמה לכל העמים. כל עוד נדחה את הידיעה הזו משכלנו ומליבנו, שום פתרון לא יועיל למצב.

    בשורה תחתונה, מה מייצר את החרדה בעם? העובדה שאנחנו לא עובדים כדי להתקרב איש לרעהו. בנוסף, הפירוד שנוצר כעת בתוך המשפחות, בעבודה, עם חברים, גם הוא מגביר לרבים את תחושת החרדה, כי פתאום דבר כבר אינו יציב. כל עוד נתנהל בבורות, נשלטים על ידי דחפים, מוסתים על ידי תקשורת וכוחות חיצוניים, אין לנו סיכוי לצאת ממעגל הקסמים הזה. מה שעלינו לעשות זה להכיר את ייעודו של העם היהודי, וללמוד איך להעלות את כוח האהבה מעל לכל הפשעים המתגלים בינינו.

Back to top button