סרטונים

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה-75

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יחד עם השרה מירי רגב, נפגשו היום עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, בלשכת רה"מ בירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"אשרי העם והמדינה שמעמידה אנשים כמוכם, אשרי החיילים שיש להם מפקדים כמוכם.

הסיפורים שלכם בכל עת, ובייחוד בעת הזאת, של ויכוח פנימי ושל ניסיון לפרום את החברה הישראלית, את מדינת ישראל – לפחות כך חושבים האויבים שלנו שמדברים על קורי העכביש ועל המדינה מתפוררת – אני חושב שהם רואים ושומעים את הסיפורים האלה, הם יבינו, אנחנו גם נדאג שהם יבינו, שההפך הגמור קורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני רוצה פשוט להודות לכם, אני רוצה להגיד 'על מפעל החיים' אבל יש פה נערות צעירות שמתחילות את החיים, אבל על מפעל חיים. תמשיכו בזה, תלמדו מאחרים. יש הרבה מה ללמוד, יש הרבה על מה להודות ולהוקיר. אני רוצה להודות לכם מראש בשם כל אזרחי ישראל".

הגברת שרה נתניהו:

"קודם כל, ברוכים תהיו. לצעירים שבכם אני אגיד, הרגע הזה שתעמדו שם ותדליקו את המשואה אתם תזכרו אותו כל חייכם, תספרו אותו עוד לנכדים שלכם. לאלו שהם קצת יותר בוגרים, תספרו את זה עכשיו לנכדים שלכם, או לנינים. זה רגע שמדינת ישראל מורידה את הכובע ומודה לכם.

אני חושבת, במיוחד אחרי כל הדברים שאנחנו רואים, שכאן אנחנו רואים את המלכד ואת הנפלא. זה כ"כ מחמם את הלב לדעת שיש לנו מדינה נפלאה כזאת עם פסיפס נפלא כזה".

בפגישה השתתפו גם מנהל מרכז ההסברה מושיק אביב וחברי הוועדה לבחירת מדליקי המשואות.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: יוסי כהן, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=lA5D4x9NM_Y?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

49 תגובות

  1. What a gorgeous couple long life dears ❤💯💯🔯❤❤❤❤❤❤🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪💪🇮🇱👊🇮🇱👊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊💋💯💋🇮🇱

  2. גדול מהחיים
    על תפחד מאף אחד
    כומו שאתה יודע.
    רוב העם מאחוריך.

    למרות יש קבוצה מיעוט מנסה לפגוע
    בך להוריד לך את המוראל.
    יהיה חזק אדוני ראש מימשלה.
    השמאל מנסה בכל דרך לפגוע בסמלי המדינה .
    כומו יום הזיכרון לחללי צהל
    ויום זיכרון ליום השוואה .

  3. מאוד מכבד ומרגש ועל זה נאמר אשרנו שזכינו לאנשים שיש להם לב ענק ונשמה טובה ונתינה אין סופית. ויישר כוח למירי רגב על כל הבחירה המפוארת הזאת. ותודה ענקית לראש הממשלה ורעייתו שרה המקסימה שמלכדים את עם ישראל. יישר כוח. ❤❤❤❤❤❤❤

  4. בושה לעם, שיצורים כמותכם מעדיפים את ה"כבוד" המדומה, על פני הכבוד העצמי. סמרטוטים. זה מה שאתם.

  5. פרה נתניהו, הגנבת המורשעת. לא מפריע לך שמירי גרב התקדמה בצבא על גחונה? תבדקי מה בעלך הסמרטוט עושה איתה. נכון שהוא ישיש שהדגלונצ'יק שלו נבלע בתוך שקיק האשכים שלו.
    אבל לפי איך שהוא לא מפסיק להסית ולסכסך, הלשון שלו עובדת טוב מאוד. אז תבדקי מה עושה בעלך הסמרטוט והרופס עם לשונו. כי מירי גרב מתקדמת לא רק בצבא, גם בפוליטיקה. על גחונה.

  6. מזרחים, אשכנזים, פשוט יהודים

    שבעים וחמש שנה מאז שחזרנו והתקבצנו בישראל בתום גלות ארוכה, ועדיין נעות העדות אחת סביב השנייה, חשדניות וערניות, עד שנזרקת איזו אמירה שמדליקה את הזירה – ובום! – כולם קופצים זה על זה ברצינות תהומית, או בבדיחות דעת, כביכול.

    כשעליתי ארצה נדהמתי מהתופעה: עומדים אומנים ומפזרים בדיחות עדתיות מהבמה. זה היה שיא האופנה. שחקנים התגאו ביכולות שלהם לחקות מרוקאים ופולנים, גרוזינים, ויקים. הסתכלתי עליהם והרגשתי בושה. נעשתה לי שריטה בלב.

    אף אחד לא קם ואמר, "תפסיקו, אנחנו עם אחד, לא כדאי לנו ככה לצחוק אחד על השני". להיפך, כולם הצטרפו לצחוק הכללי. אם הייתה לך בדיחה עדתית טובה – היית בחבר'ה, "אחד משלנו", כאילו זה קלף מנצח בהווי הישראלי. גם הממשלות לא טרחו לטפל בעניין, אולי כי נוח למשול באומה כשהיא לא מלוכדת.

    בדיחות עדתיות הן בשום אופן לא קלף מנצח, ובטח לא עוזרות לחפות על מרחקים. הן לא שוברות את הקרח אלא מקפיאות את הלב. הדבר היחיד שהן מזינות הוא הגאווה המסריחה של כל אחד ב"מוצאו". כל עדה שייכה את עצמה למדינה ממנה באה ופיתחה סביבה גאוות יחידה. כאילו שלא כולנו מאותו מוצא יהודי.

    אני למשל ספרדי. כן, נולדתי ברוסיה, אבל ידוע לי שאבותיי גורשו מספרד. יש אומרים שכל היהודים הגיעו לספרד, ורק אחר כך יצאו משם והתפשטו בעולם, חלקם עברו דרך גיברלטר לאפריקה, לארצות המגרב, וחלקם התפזרו בין מדינות אירופה.

    אבל איך שלא יהיה הגלות נגמרה, די לנו ממנה. כבר עלינו ארצה, אז למה להתעקש להיאחז בשורשי הגולה? כך לעולם לא נצליח לאחות את הקרע, את הפער בינינו, אשכנזים לספרדים, אפילו אם נתאמץ מאוד לקרב ולהשוות בין כולם.

    קרבה ושוויון אין פירושם לקחת את השונים ולהשליך אותם כלאחר יד באותו סיר. אי-אפשר לקחת אוכל תימני כמו מלאווח, לזרוק לתוך מרק עוף מכובס, ולצפות שיצאו מזה מטעמים. חייב להיות תבשיל שלא מתעלם ממרכיבי המקור, אבל מכוון מראש ליצור טעם חדש ומקורי.

    עלינו לייסד לנו תשתית משותפת שעליה אף אחד לא ישייך את עצמו לארץ המוצא של גלותו, אלא ליהדותו. אנחנו יהודים, אנחנו עם ישראל, אנחנו חיים בארץ ישראל, ואנחנו צריכים לקבל על עצמנו את חוקי ישראל. הכלל הגדול שבהם הוא "ואהבת לרעך כמוך". אהבה היא המוצא שלנו.

    עד שלא נברר את המוצא שלנו, שורש עם ישראל, יימשך הקרקור והניקור העדתי ולא ייגמר עד ששוב נתפזר. הבעיה היא שאנחנו לא רוצים לברר זאת כי חוקי ישראל לא הולכים טוב עם גאווה. הם דורשים להתעלות מעליה לאהבת הזולת. אז אנחנו מוכנים לשקוע בכל תרבות אי-שם מעבר לים, רק לא להשקיע בזו.

    חזרתנו לארץ התרחשה כהזדמנות לתקן את התמוטטות בניין האהבה בינינו, שסמלה הוא בית המקדש. אם אי-פעם אנחנו רוצים להצמיח כאן חברה שיש בה חיים, עלינו לגשש בחושך הגלותי שנח עלינו, לתור אחר השורש המקורי שלנו, לחפור עמוק עמוק אל תוך האדמה, להגיע אליו, לתפוס בו, להתחבר אליו ולהתחיל לצמוח ממנו.

  7. מאד מענין – איזה תפקיד רשמי יש לגברת נתניהו ולמה היא נואמת ???מישהו שכח לספר למדינה שהיא קיבלה תפקיד – תיק- משרה בממשלה או בכנסת בחינם או בתשלום ??תעדכנו חברים

  8. استقبال گرم مردم اسرائیل و دولت محترم خصوصا رئیس نتانیاهو و بانو سارا از اعلیحضرت رضا پهلوی و بانو یاسمین پهلوی سپاسگزاریم🙏

  9. دشمنه دشمن من دوست من است. تازیان دوست ما نیستن. اسراییل مظلوم در بین اینهمه درنده.چرا ایرانی باید فلسطینی را دفاع کند؟ فلسطینی پسرعموی اسراییلیست. زبانشان از یک خانئاده است. ما اومدیم این جنگ موروثی 3200 را پشتیبانی میکنیم. از ما نزدیکتر اینهمه عرب. دلشون میسوزه پول بدن به فلسطینی ملیت بدن. فلسطینی این انقلاب شوم را برای ما آورد. تفوتف برما. مهماننوازی یاسر عرفات که خون هزاران کورک بر دستش بود که بر سره سفره انقلاب نشست. با این دین جفنگ زندگی را به جهان سخت کردیت. جنایتکاران اسلامی در کشور ما چکار میکنند که فرزندت را به دار میاویزند؟ ما اسلام را قبول نداریم دست از سره ما برداند. ریدیم به اول و آخر محمد و آل محمد. استعمار اندیشهای و زندگی تاککی. محمد جنلایتکاری به ماننده داعش همان کاری که با کردها کردن با ما هم کردن.بروید مردمهای دگر را ببینید آنگاه است که میفهمید که عرب شیاد ما را استعماره اندیشه ای کرده. فلسطینی تروریست در مدرسه پنهان میشود و راکت پرانی میکند. در برابر پشم جهان کودکی را که در مدرسه مرده را نشان میدهد. به این فکر کرده که به مدرسه شلیک نمیکنند. این دین صررهای بسیاری برای ما داشته : مالی؛ جانی, اقتصادی, فرهنگی , اجتماعی, پاکسازی نژادی و تاریخی. این دین شوم با نام ایران بزرگ است.

    اسراییل میخواست هواپیمای خمینی را بزند اما هواپیمای خمینی را پر از خبرنگاران خارجی کرده بودن. عرب یک شیاد است اینهم به ماننده پنهان شدن در مدارس بود شما فقط کودک کشته شده را میبینید. اسلام را خاک کن تا دگر گذر آخوند جوانفریب و اسلام جوانخوار به ایران نیافتد.

    ..

  10. מה נתניהו ושרה קשורים למדלרי משואות אגיד לך משהו נתניהו. עד לפני 13 שנה שאתה שהפכת לראש ממשלה. רק יו"ר הכנסת הוזמן להדלקה. פוליטיקאים לא היו. אתה לא התאפקת ושנית שאתה ביבי וכל הפוליטקאים יגעו. בטוח שמירי רגב הזמנה אתכם היום איך לא . עוד דבר קטן אתה מתעסק בהכול . רק לא במה שהבטחת "יוקר המחיה" הורדת המים חשמל ודלק. כמובן הקפאת הארנונה לשנה. הבטחת ואתה לא מקיים כמו בן גביר. עצוב מאד מעמד הביניים הפך לענים בגללך בהודו העניים עבר למעמד הביניים.

  11. לא מאמינה לאף מילה שלך. אתה איש לא ראוי מסית ומדיח. כל אחד ממדליקי המשואות מבוזה ומבזה את מדינת ישראל. והגברת, מה המקום שלה בכלל לדבר. לכי דברי עם טלי גוטליב עם מאי גולן עם מירי רגב כולן חנפניות עם פה מזוהם. אכן מדינה נפלאה איך נפלנו עם מנהיגים שליטים בלתי ראויים.

  12. 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
    למה שוב ושוב שנה אחרי שנה כבר כ-30 שנה ולא משנה איזו ממשלה בשלטון אין אין אין יוצאי ברית המועצות (מעליית שנות ה90) בין מדליקי המשואות !!!!?????
    שניים-שלושה מקרים שיוצאים דופן הם מתבטלים ב30 שנה!
    נו !!!????
    ולדימיר תל אביב

  13. אני כל כל גאה בכל אחד ואחד מכם מדליקי המשואות אבל אביגדור קהלני בזכותך אנחנו חיים ובזכותך מעשיך בעמק הבכא כמו שאמר יאנוש בן גל אתה גיבור ישראל ועל כך מגיע לך יותר מאשר להדליק משואה ,אבל תודה רבה לך על כל מה שעשית למעננו ולכל הדור שלחם במלחמת יום כיפור בעצם תודה רבה לכל אחד ואחד ממי שלחם נפל ונפצע למעננו ,בזכותכם אנחנו כאן

Back to top button