בידורפנאי

תאטרון הנגב גאה להציג: 'גורלו של מר כהן'

קומדיה סאטירית חדשה בכיכובם של אורי גבריאל כנשיא חצי-אל ורוני ששון כמר כהן. מחזה ישראלי מקורי מאת רענן פז ואמיר ירושלמי, בבימויו של מנהל התיאטרון איסי ממנוב נוריאל.

לאחר עשרות שנים של מלחמה בין הקירקיזים לבְּרוֹסַרִים הסכימו הצדדים להניח את המחלוקות מאחור ולשבת לשיחות שלום. במהלך השיחות מתברר שבמאזן הכוחות הקיריקיזים הרגו לברוסרים אזרח אחד יותר ואלו דורשים השוואה אחרת אין הסכם.

נשיא הקיריקיזים, הנשיא חצי-אל, מכריז על הגרלה בה יעלה שמו של האזרח שייתן את חייו למען הסכם השלום. מכיוון שקירקיזיה היא מדינה הדוגלת בערכי הדמוקרטיה
נקבע כי רק אם יסכים האזרח מרצונו החופשי והדמוקרטי לתת את נפשו אז יוצא להורג. וכך במרכז המחזה עומדת דמותו של גדליה כהן, האזרח הקטן ששמו עלה בגורל וכעת צריך לבחור האם למות למען השלום או פשוט לחיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דבר התאטרון:

כשקבלנו את המחזה 'גורלו של מר כהן' לקריאה היה לנו ברור מהרגע הראשון שהמחזה הזה חייב לעלות על כל הבמות בארץ והחלטנו בפעם הראשונה לגייס תקציב של הפקת תאטרון בסדר גודל רפרטוארי.

גורלו של מר כהן הוא מחזה מצחיק ונוגע ללב שמדבר לכל איש ואישה בעולם ובפרט במדינתנו הקטנה והשנויה במחלוקת.

אנו רואים חשיבות גדולה בקידום יצירה ישראלית מקורית וגאים לצאת לדרך עם קומדיה סאטירית שתצחיק אתכם עד דמעות ותרגש באותה מידה.

על המחזאים:

אמיר ירושלמי -בוגר בית הספר למשחק בבית הספר לאמנויות הבמה במכללת סמינר הקיבוצים לשנת 2002. בעל תואר ראשון בבימוי והוראה. כתב וביים את ההצגה "היה כל כך חם" תאטרון צוותא. יוצר סדרת הרשת "הבטטה". מנהל תאטרון האימפרוביזציה "ניו ריאליטי".

רענן פז – בוגר בית הספר למשחק בבית הספר לאמנויות הבמה במכללת סמינר הקיבוצים, זוכה מלגת הצטיינות לשנת 2009. פז מוכר מתפקידיו על המסך בסדרה 'שעת נעילה' בה גילם טייס קרב, 'קיבוצניקים' בתפקיד אלקנה המתנחל, בסרט עטור הפרסים 'ימים נוראים' בתפקיד אבישי רביב (סוכן שמפניה) ועוד. בין מחזותיו שראו אור: 'שבע' תאטרון צוותא, 'מקלט נטוש' תאטרון גושן, 'מאושרים' פסטיבל 14/48 בתאטרון צוותא, 'הנסיך מפלסטלינה' (פרס המחזה הטוב ביותר פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2018), 'נאחזת באוויר' תאטרון לילדים ונוער באר שבע.

צילום: אייל בריברם

הנשיא חציאל – אורי גבריאל גדליה כהן – רוני ששון

שומר ראש – גל בן עמרה תקווה כהן – יהלי חנדרוס דגמי

מורן אברמוביץ – יעל פרימר סביר שירה כהן – טל סגל

שר הביטחון – מיגל אורבך

בימוי: איסי ממנוב נוריאל תנועה: יעל פרימר סביר

תפאורה ותלבושות: דלית ענבר צילום ועריכת וידאו: אייל בריברם

תאורה: שמואל מור ע. בימאי ומנהלת הפקה: שרון קלדרון

מוסיקה: דורון שלון מנהל טכני וייצור תפאורה: ניסן קלדרון

משתתפים בווידאו: איציק זוארץ, ענר אגיב, ענת ברזילי, אדם דה לנגה, חיים זנאתי, אמיר ירושלמי, אורן כהן, יוסי סגל.

קריין: ג'קי ממן, דורון שלום

צילום: אייל בריברם
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח