בידורמבזקים

תחזית קודרת: לוינסון מציג ערך ויקיפדיה על מדינת ישראל בשנת 2029

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה חיים לוינסון פרסם בעמוד הטוויטר שלו ערך ויקפידיה לכאורה על מדינת ישראל שבו נכתב על מדינת ישראל בלשון עבר לאחר ש"התמוטטה ומרבית תושביה עזבו אותה". בפוסט עם צירוף הערף כתב לוינסון: "בקרוב".

צילום: מתוך טוויטר חיים לונסון
צילום: מתוך טוויטר חיים לונסון

בצילום שפרסם לוינסון הנחזה לערך ויקפדיה נכתב כי "יִשְׂרָאֵל הייתה מדינה במזרח התיכון, בדרום-מערב אסיה, אשר שכנה על החוף הדרום־מזרחי של הים התיכון. ישראל הוקמה בשטחי ארץ ישראל, ביתו הלאומי וארץ מולדתו של העם היהודי. המדינה הכריזה על עצמאותה בה' באייר תש"ח, 14 במאי 1948, ושיטת הממשל בה הייתה דמוקרטיה פרלמנטרית. ב-2 בנובמבר 2029 מדינת ישראל התמוטטה, מרבית תושביה עזבו אותה, וכיום נותר בה מיעוט חרדי ויהודי-משיחי, שמספרו המוערך הוא כ-25 אלף, לצד רוב ערבי."

עוד נכתב: "כיום שולטת בה קונפדרציה ערבית-מוסלמית המורכבת ממצרים, ירדן, סוריה, ארגון חיזבאללה ותנועת חמאס, והיא נקראית פלסטין. השטח מחולק לקנטונים, והמיעוט היהודי בה מפוזר בהם. מנהיגי המיעוט היהודי הם איתמר בן גביר, חנמאל דורפמן, עמירם בן אוליאל ויגאל עמיר. בניגוד לעבר, ליהודים בפלסטין אין רופאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ומדענים, והם נאלצים לקבל שירותים מהרוב הערבי. מרבית היהודים עוסקים בחקלאות ולימודי דת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מחקרים היסטוריים קובעים כי מדינת ישראל התמוטטה בשל התפתחות כת בהובלתו של בנימין נתניהו. אף שנתניהו היה מנהיג חלש ונרקיסיסט, הוא הצליח לקבץ סביבו עדת מעריצים וחנפנים, בהם שרים בכירים, חברי כנסת ממפלגתו ואנשי תקשורת, שהתאפיינה בבורות, התרפסות, משיחיות ורמה אנושית ירודה. הכת שנודעה בשם "הכת הביביסטית" חרטה על דיגלה בערות, שחיתות ואלימות, לצד ניתוק מאומות העולם המערבי, דבר שהוביל לקריסה כלכלית, חברתית, ביטחונית ומדינית של ישראל, הפיכתה למדינה קיצונית ופונדמנטליסטית השנייה במזרח התיכון לצד איראן, ועזיבה של מיליוני תושבים שהחזיקו את המדינה על כתפיהם. שבוע לפני קריסתה של ישראל קרס גם צבאה, צה"ל, שנחשב בשיאו לחזק במזרח התיכון."

בסיום נכתב כי "שעות ספורות לפני התמוטטותה הסופית של מדינת ישראל, ברח ממנה באישון ליל בנימין נתניהו ביחד עם רעייתו שרה, באמצעות מטוס שכונה "כנף ציון". הם סירבו לאפשר לכמה עשרות מחסידיהם לעלות עימם למטוס, ולמעשה הפקירו אותם. הזוג נתניהו מתגורר כיום ביחד עם בנם יאיר באחוזה מבוצרת בפלורידה. המנהיג הגולה נתניהו דורש שימשיכו לכנותו בתואר "ראש הממשלה", ושב וטוען בראיונות כי בכוונתו לחזור לישראל ולהנהיג אותה.

Back to top button