בידור
אורי גלר: ״לקחתי חלק בהפלת המל״טים האירניים״
בראיון שיפורסם בסוף השבוע הקרוב במגזין ג'רוזלם פוסט, טען מדיום הישראלי אורי גלר כי היה מעורב בסיכול מתקפת המל"טים והטילים האירנית על ישראל שהתרחשה לפני כחודשיים. "אני לא יכול לפרט את תפקידי בגלל חיסיון הפעילות, אך עובדה היא שלקחתי חלק בהפלת המל"טים האירניים", טען גלר. "אין ספק שחיל האוויר שלנו ביצע עבודת קודש, אך הייתי מעורב במערכות מסוימות בזירה זו."

תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
התגובות לכתבה זו סגורות.











