מומלצים

"בוטוקס זה לא הכרח המציאות"

עידית שני הכוהנת הגדולה של "סודות היופי לבנות 40 פלוס-מינוס", מגלה איך ניתן לשמור על עור פנים חלק באופן טבעי

"לסבול מפנים חרושות בגיל ארבעים זה כאב לב נוראי ומיותר, בעיקר אם אפשר למנוע את הקמטים".

כך מצהירה הבוקר במסיבת עיתונאים – עידית שני, הכוהנת הגדולה של תחום היופי הטבעי בישראל ובעלת חברת "סודות היופי לבנות 40 פלוס מינוס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שני שבגיל 61 עדיין מברמנת, רוקדת על עמוד ומשמשת מושא לחיזור מצד גברים בני 35-40, חושפת למעננו את עיקרי הפילוסופיה שהביאה אותה ואת 4.000 חברות הקהילה שלה למראה צעיר ובריא.

"התחושה שאין דרך לעצור את מראה הפנים המזדקנות והנשירה בשיער, פשוט מופרכת. לכל אלה יש פתרון, כמו גם להפחתת החשק לאכילת מתוקים. הפנים  שלנו יהיו בצניחה מתמדת אם לא נעזור להן וחבל על כל יום שעובר. אם נמשיך להתעלם ממה שהגוף צריך – העור יתייבש וייחרש בקמטים, הכרית תתמלא בשיער ונחווה התקרחות. עור חלק וזוהר, שיער מלא ובריא וגוף חטוב וגמיש, כל אלה אינם פנטזיה אלא תוצאה של התנהגות חכמה.

 

                                                             עידית שני – "סודות היופי לבנות 40 פלוס מינוס" (צילומי יחצ)

 

 

אני בתחום כבר שלושה עשורים ובשנים האחרונות ייסדתי שיטה שעברה מחקר, פיתוח ומאות בדיקות והתנסויות. יש דרך טבעית וקלה לשמור על עור צעיר, שיער מלא וגוף גמיש".

עידית שני מסבירה שככל שהאישה מתבגרת, העור מאבד את האלסטיות שלו והופך להיות דק יותר. מריחה של קרמים היא דבר נעים אך אין בכוחה לעצור את נפילת עור הפנים וליישר קמטוטי הבעה. כשהפנים נופלות, מתקבל מראה "בולדוגי".

עידית שני: "הטיפול בקמטים לא קשור לקרם שאת קונה במאות שקלים. אין קרם פלא, אין מסיכת קסמים.  קמטים בעור הפנים מסמלים עבורנו את אובדן היופי. הפנים הם הדבר הראשון שאת רואה בבוקר והמראה שלהן קריטי  בבניית הדימוי העצמי. הפנים הן מראה של מה שקורה בתוך גופך. כדי לחסל כהויות מתחת לעיניים

ולעצור את איבוד הנפח בפנים, הסוד הוא לטפל בעור מבפנים. יש להשתמש בנוסחה טבעית של תוספי מזון ולמצוא את המינון הנכון בשבילך. הסוד הוא במדידה – תוספי מזון ברמה מדעית גבוהה ובצורה מדידה יתנו פתרון איכותי".

לפרטים נוספים, הקישו על הקישור:

 

https://www.editshany.com/

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח