מבזקיםמומלצים

שיטת שירמן נטורל – תתכונני לקבל מחמאות

ד״ר איטל שירמן היא הכוהנת הגדולה של האנטי אייג׳ינג באשדוד וסביבתה. שירמן בת 31, חתומה על שיטה חדשנית ויחודית, שכוללת טכניקות שונות, היוצרות מראה צעיר, רענן, בריא וטבעי.

ד״ר איטל שירמן
ד״ר איטל שירמן

בכניסה לקליניקה המפנקת שלה באשדוד פגשנו מטופלות מגיל 21 עד 70. שוחחנו עם כמה מהן, שהסבירו שהן רוצות להישאר צעירות, אבל בלי לקבל מראה ״עשוי מדי.״

דוגמנית עבר בת 50 אמרה: ״איטל היא יחודית בתחומה. יש לה טכניקה ויכולת לייצר שינוי עדין. רואים שאני נראית הרבה יותר טוב, אבל לא רואים ישירות את ההזרקות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איטל שירמן בנתה קהילה אדירה סביב ענף האסתטיקה הרפואית. במקצועה, היא רופאת שיניים, ואת הניסיון שלה בתחום היא מיישמת בטכניקות טיפול עדינות, תוך שהיא משדרת סבלנות ומחייכת תמיד.

ד״ר שירמן חקרה לעומק את כלל החומרים: חומצה היאלרונית, בוטוקס ושאר חומרי אנטי אייג׳ינג.

ד״ר שירמן התפנתה והשיבה לשאלות שלנו: ״נשים וגם גברים מודעים לעניין הפילרים שעושים מגיל צעיר באזורים שונים בפנים. טקסטורת העור היא בשורה שתופסת נפח עולמי. אסתטיקת הפנים משפיעה ישירות על האפשרות להיראות צעירה ורעננה״.

רופא מקומי איתו שוחחנו העיד שהוא עצמו מפנה נשים שמעוניינות לטפל בשפתיים כדי שייראו יפות וטבעיות.

איטל שירמן: "התהליך מתחיל כשאני סוקרת את מצב המטופלת ומגישה לה תוכנית טיפולים. המטרה הסופית היא להתאים את אופן שיטת הטיפול שלי לתוצאה הסופית- מראה טבעי המטשטש קמטים וממלא קמטים עמוקים. השיטה החדשה מעכבת הזדקנות באופן ברור".

שירמן מסבירה כי הפנים מחולקות לאזורים שונים. האזורים שמצריכים טיפול דחוף בדרך כלל הם: מצח- בין הגבות ובצדדי העיניים. ד״ר שירמן לימדה אותנו שבדיוק מאזורים אלו מגיעה מימיקת הפנים. המטרה היא להחליש את תנועת השריר כדי מנוע העמקת הקמט.

ד״ר איטל שירמן
ד״ר איטל שירמן

מסיור בקליניקה הנעימה למדנו שחומצה היאלרונית ממלאת קמטים ויוצרת מחדש את נפח הפנים המתאים. נשים שהכרנו במקום סיפרו שהן מגיעות אחת לארבעה חודשים בממוצע.

ד״ר שירמן הפכה להיות אוטוריטה בתחום. מאות מטופלות קבועות הגיעו כתוצאה מהמלצות מפה לאוזן. פגשנו גם נשים שהגיעו לאחר טיפולים בקליניקות אחרות, כדי לעשות תיקונים. זה קורה בשל תחושת הביטחון שיוצרת איטל.

נכחנו בשיחת היכרות והתרשמנו שיכולת השיחה של ד״ר שירמן נהדרת. היא מקצוענית, נעימה ובעלת יכולת שירות גבוהה. תוכנית העבודה שהיא מציגה מתאימה במיוחד לנשים שלא אוהבות מראה מוגזם, למשל אישה שמביטה במראה והקימטוטים הראשונים מתחילים להפריע לה.

ככל שמתחילים לטפל בגיל מוקדם יותר, הקמטים העתידיים נמנעים. המוניטין שיצא לד״ר שירמן הביא אליה מגוון רופאים שרוצים להוסיף לסל המוצרים שלהם את נושא ההזרקות. איטל מעבירה קורסים קטנים ואינטימיים לרופאים שונים.

לפני שעזבנו את הקליניקה של ד״ר שירמן, מוקסמים ואופטימיים, נחשפנו למבצע הנוכחי בקליניקה: טיפול בשלושה אזורים ב-997. מדובר באזור המצח, האזור שבין הגבות וגם בצדי העיניים.

https://instagram.com/dr.shirman

https://www.facebook.com/Dritalshirman

https://lp.ab-media.co.il/dr-ital-shirman

כמו שהבטחנו לכן בכותרת- תתכוננו לקבל מחמאות!

Back to top button