מבזקים

ח"כ בן גביר: עוד יהודי שנרצח על מזבח התמימות ואוזלת היד בטיפול במתפרעים

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פרסם לפני זמן קצר (שני) בחשבון הטוויטר: "עונש מוות למחבלים. יגאל יהושוע הי"ד נרצח על ידי עשרות פורעים ערבים שהכו אותו באבנים, מקלות וחפצים נוספים."

יו"ר עוצמה יהודית (מסיעת הציונות הדתית), מסר בנוסף: "עוד יהודי שנרצח על מזבח התמימות ואוזלת היד בטיפול במתפרעים. רוה"מ נתניהו הצהיר שמדינת ישראל תבוא חשבון עם המתפרעים, אבל אם נודה על האמת, גם אם יתפסו את מבצעי הלינץ', הם יקבלו הכל כלול בבית סוהר בישראל. אפשר עוד לשנות!, אפשר להתנהג כמו מדינה נורמלית: מחר אגיש חוק 'עונש מוות למחבלים' ואני מצפה מכל חברי בימין להצטרף ולתמוך בהצעת החוק".

ח"כ בן גביר השתתף בצער המשפחה של יגאל יהושע הי"ד: "ביחד עם כל עם ישראל, משתתף בצער המשפחה של יגאל יהושע הי"ד שנרצח בלינץ' שבוצע על ידי פורעים ערבים בלוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. התחסדות והיתממות של עמית סגל ובן גביר לא יכולה להסתיר את העובדה המצערת שארגון להבה ומתנדבים מהתנחלויות ביהודה ושומרון בגיבוי של ראשי יש״ע היו בין הגורמים המתסיסים שהביאו לנחשול האלימות הנוראה ששוטפת את הארץ. התגרות באלמנטים וסמלים דתיים כמו מסגד אל אקצה מזמינים תגובה קיצונית וחסרת כל פרופורציה. את זה בן גביר יודע ולכאן כיוון וזכה ״להצלחה״ מסחררת !!!
    נתניהו, שאינו בוחל בכל טריק ושטיק ״גייס״ את בן גביר לשורותיו ונראה שגיבה את מהלכיו שבסופו של יום מקרבים את נתניהו למטרתו האולטימטיבית – להשאר בבלפור!!! שום תוכנית טלוויזיה וחזרה אלפי פעמים על המנטרה שהערבים הם שהתחילו לא יכולה לכסות על עובדות הבסיס – את הגפרורים זרקו בן גביר ושותפיו.

Back to top button