מבזקים

הותר לפרסום שמה של הילדה בת ה-10 שנהרגה בתאונה ליד כפר אדומים

רוני קאפח, ילידת היישוב אלון בת ה-11, היא הילדה שנהרגה היום (ראשון) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח סמוך לכפר אדומים. . חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. אביה אבישי, כבן 40 פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב בינוני, עם חבלות בפלג גופו העליון יחד עם בנו כבן השש שפונה במצב קל.

הפראמדיקים של מד"א, בוסמת לובינר ושלום גליל, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה. שלושת הפצועים שכבו על צלע ההר בסמוך לטרקטורון. הילדה שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בסיוע רופאה נקבע מותה. שני הפצועים הנוספים שנפגעו באורח בינוני וקל היו בהכרה, בעזרת רכב שטח העברנו אותם לניידת טיפול נמרץ והם פונו לבית החולים כשמצבו יציב."

אילון לובינר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מסר: "מדובר בילדה שלמרבה הצער נהרגה כתוצאה מהתהפכות טרקטורון. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לגבר כבן 40 שנפצע בינוני ולילדה בת 6 שנפצעה קל. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הם פונו למרכז הרפואי הדסה הר הצופים בירושלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוברות היישוב אלון הוציא אל ההודעה הבאה על מותה של רוני: "המומים וכואבים להודיע כי בתאונת הדרכים שאירעה היום נהרגה בת הישוב רוני קפאח כבת 10.
אבישי ונדב נפצעו באורח קל ואנו מאחלים להם החלמה מהירה. הלוויה תתקיים ככל הנראה מחר, פרטים יפורסמו בהמשך.
אנו מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו. לבקשת משפחת קפאח, אנא הימנעו מלהגיע לביתם או ליצור עמם קשר בשלב הזה".

יחידת החילוץ עציון – יהודה מסרה את ההודעה הבאה: כואבת והמומה בפטירתה הפתאומית בטרם עת של בתו של מתנדב יחידת החילוץ מגילות, חברנו אבישי קאפח. אנו שולחים ברכת החלמה מהירה ורפואה שלמה, לאבישי ולבנו שנפצעו בתאונה הקשה. בלע המוות לנצח ומחה אדוני ה' דמעה מעל כל פנים."

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר: "אנו משתתפים בצערה הנורא של משפחת קאפח ושל כל בית היישוב אלון, על מותה בטרם עת של רוני בת ה-11. זהו אובדן קשה ונורא להורים, לאחים, לחברים ולכולנו. בנימין מחבקת את המשפחה היקרה ואת תושבי אלון ומייחלת כי ימצאו כוחות ורפואה לכאבם."

ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

  1. על מפקד היחידה להתפטר מיד מתפקידו. הוא העמיס את הכלי הזה במלא ציוד עד כדי כך שהפך אותו למסוכן . לכן הוא התהפך. מה פתאום הוא אישר לאבישי לצאת לטיול משפחתי עם טרקטורון מבצעי ועמוס ציוד. זאת ממש הפקרות מוחלטת וכדאי שמישהו יתעורר

Back to top button