מבזקיםפוליטי / מדיני

כחול לבן לבג"צ: אין למנוע מנתניהו את הרכבת הממשלה

במשך שלוש מערכות בחירות מפלגת "כחול לבן", הצהירה מעל לכל במה אפשרית כי ראש ממשלה עם כתבי אישום אינו יכול לכהן בתפקידו וכי עליו להתפטר, זאת כמובן עם התחייבות למצביעים שלהם כי לעולם לא ישבו בממשלה שבראשה עומד מואשם בפלילים.

כולנו ראינו את ההסכם הקואליציוני שיו"ר "כחול לבן" בני גנץ חתם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו להקמת "ממשלת חירום לאומית". גנץ מסביר את החלטתו ההפוכה מהדרך שבה הלך לאורך כל תקופת הבחירות כ"צו השעה", בטענה כי משבר הקורונה מחייב ויתור על ערכים ועקרונות.

"צבר הנסיבות המאוד מיוחדות אליהן נקלעה מדינת ישראל, שלוש מערכות בחירות במשך שנה וחצי, משבר וקיטוב חברתי, משבר בריאותי הנובע מהתפשטות נגיף הקורונה, משבר כלכלי הנובע בין השאר ממשבר בריאותי ואי בהירות משפטית, סבורים המשיבים כי דיני האיזון והאינטרס הציבורי הללי מחייבים בעת הזו, הקמתה של ממשלה חרום ואחדות לאומית כאמור בהסכם הפוליטי. בנסיבות המיוחדות יש כדי להטות את הכף ולהשפיע על דיני האיזון העומדים בפני בית המשפט הנכבד, בבואו להכריע בשאלת כשירותו של ראש הממשלה לקבל על עצמו את תפקיד הרכבת הממשלה, ולפיכך בעת הזו יש לדחות את העתירות לעניין אי הכשירות לעניין קבלת המנדט להרכבת הממשלה". נכתב בתגובת "כחול לבן" לבג"צ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתנועה לאיכות השלטון התייחסו לתגובת "כחול לבן" ואמרו כי "דרישת סיעת כחול לבן לדחות את עתירת התנועה היא מבישה. לא די בכך שבמו ידם הכשירו את שרץ השחיתות, כעת גנץ גם מתנגד שבית המשפט ידון בעתירה ויבחן את פני הדברים. בושה."

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

3 תגובות

  1. מזל שיש בעם אנשים פתים כמוך… אבל לא כולם מטומטמים, לא חירום ולא מגיפה ולא בטיח. הכל חרטוטי פוליטיקאים… ממשלת ג'ובים של 36 שרים ועוד 16 סגני שרים זה לא חירום. ומי שיצר את המצב הכלכלי המטורף שאנחנו נמצאים בו כעת זה ביבי בכבודו ובעצמו כי ההחלטות שקיבל הם הזויות במקרה הטוב ובמקרה הגרוע מופקרות ובלתי אחראיות. עכשיו נאכל כולנו חרא!

  2. מסכימה שבני גנץ עשה מה שצריך לא היתה ברירה לאור משבר הקורונה והמצב הכלכלי. עצוב לשמוע שסוחר משוק מחנה יהודה התאבד.

  3. נבצר מבינתי להבין את אנשי יש עתיד ובוגי.זה נכון שזו הייתה הכוונה
    אבל נוצר מצב חדש בלתי אפשרי עם למעלה ממליון מובטלים נגיף קטלני שנראה מתי ירגע בחירות רביעיות לא באות בחשבון אני מאמין שהרבה אנשים לא יבואו להצביעה.
    בני גנץ בחר בברירה היחידה לטובת מדינת ישראל. וכמו מנהיג אמיתי הלך בדרך זו כשרוב המדינה ורוב כחול לבן איתו הנקמנות של יאיר ובוגי אינה מובנת היא נקמנות ילדותית וחסרת כל נימוק רציני.הם היו צריכים להצטרף אליו וללכת עד הסוף לטובת כולנו.לכחול לבן מעולם לא. היו 61 אצבעות כאשר אביגדור התמהמהה אחרי הבחירות השניות
    אז אפשר היה להיות במצב אחר לחלוטין אבל הוא חשש מהמשותפת ומבלד זה היה מצער מאוד.חוץ מזה מה שרואים מכאן לא רואים משם.
    צדק וחלוקה צודקת בנטל מעולם לא היו מנת חלקינו.גם יומו של ביבי הנואם הגדול יגיעה.כולנו מכירים את מעלליו הבלתי נסלחים.
    אנחנו לא באמצע משחק ילדים אנחנו נאבקים על עתידינו

Back to top button