מבזקיםרצועת עזה

פורסמו הקלטות של הכוח שנחשף בחאן יונס, "לצאת, לצאת מהר"

רשת אל-ג'זירה שידרה הערב (ראשון) תוכנית שאורכה כ-50 דקות שבה חשפה פרטים חדשים, תמונות, הקלטות קשר וצילומים ממצלמות האבטחה מאותו היום ב-11 בנובמבר 2018 של המבצע שהסתבך, בו נהרג סא"ל מ', בפעולת הכוח המיוחד שנחשף בחאן יונס.

בתוכנית מתואר האירוע כהצלחה גדולה של חמאס שהצליח לחשוף את הכוח המיוחד מ"סיירת מטכ"ל", כפי שנטען בתוכנית. במהלך התוכנית הושמעו קולות הלוחמים לכאורה צועקים בערבית לאחר שנחשפו,"לצאת, לצאת מהר" ובהמשך אף נשמע אחד הלוחמים צועק – "עורק ראשי".

בין היתר מוצגים מסמכים ובהם, תעודות זהות פלסטיניות מזויפות ששימשו לכאורה את הלוחמים, תמונותיהם וציוד רב של הכוח שנתפס על ידי חמאס – אקדחים עם משתיקי קול, מכשור אלקטרוני שונה למעקב והאזנה, ציוד הנדסי ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוכנית נטען כי לוחמי הכוח המיוחד הישראלי חדרו אל הרצועה מהאזור הדרומי של גדר המערכת ואחד מהלוחמים שהשתתף בפעולה נכנס דרך מעבר ארז תחת זהות בדויה כעובד בארגון צדקה בשם humedic.

דובר חמאס, חאזם קאסם אמר כי "מה שנחשף זה חלק קטן מהנתונים על אותו קרב שבו ההתנגדות רשמה ניצחון במאבק המודיעיני שלה עם צבא הכיבוש. שהוא קרב ארוך ומתמשך והרצון שלנו להיאבק לא יפסק עד שהעם שלנו יזכה בחירותו ויחזיר אליו את אדמותיו".

כתבות בנושא שיעניינו אותך:

חמאס: "כוח מיוחד של צה"ל חדר לעומק הרצועה ונחשף"

תיעוד: הרכב איתו נכנס כוח מיוחד של צה"ל לרצועה

נחשף תחקיר המבצע שהסתבך בעזה – סא"ל מ' נורה ע"י חברו

פרטים חדשים על ההיתקלות בעזה: "הכוח התחזה לעובדי רפואה"

המבצע החשאי בחאן יונס: יוענקו צל"שים ללוחמי אגף המודיעין

חמאס: עצרנו ברצועה 45 "סוכנים ישראלים" מאז המבצע שנחשף

הודעת חמאס: "נכשל מבצע גדול של האויב הציוני בתוך רצועת עזה"

2 תגובות

  1. אלהים תחרשון אני ילחם לכם כול להתקשרות מחפשת איך להשפיל את מעיל תתקשרות ישראלית לא יעזרו כול אחד יודע מי חמאס מה מתי יגיע התור שלו למות מודעים יודע מתי מחבל הולכת לשירותים לא משנה מי הז גדול קטן הוא ראש הוא זז מה בלי דמות גם מפקד של אחרון יודע מתי אור ירקו הוא ימות נקודה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח