חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

הודעת חמאס: "נכשל מבצע גדול של האויב הציוני בתוך רצועת עזה"

ארגון הטרור חמאס פרסם לפני זמן קצר (שני) הודעה בה מסר פירוט של השתלשלות האירועים אמש ממזרח לח'אן יונס בגבול רצועת עזה שהסתיימו במותו של קצין צה"ל ופציעתו של קצין נוסף וחיסולם של 6 מחבלים מהזרוע הצבאית של חמאס ומחבל נוסף מהזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית.

בהודעת חמאס נמסר, "תוכנית האויב החלה עם חדירת כוח ציוני מיוחד שהשתמש ברכב אזרחי מהאזורים המזרחיים של חאן יונס, שם כוח אבטחה של אל-קסאם (הזרוע הצבאית של חמאס) זיהה את הרכב והחלה התנגדות חמושה בין הצדדים. מפקד שדה של קסאם נורדין מוחמד ברקה ופעיל בארגון מוחמד מג'יד קרע נהרגו בשעה שהרכב ניסה להימלט ופעולה זו כשלה. מה שהוביל להתערבות של התעופה הציונית על כל צורותיה בניסיון למלט את הכוח הציוני שם בוצעו עשרות פשיטות, אבל כוחותינו המשיכו במרדף אחר הכוח עד לגדר. מסוק צבאי נחת ליד הגדר ותחת ירי אינטנסיבי והפסדים כבדים הכוח נמלט. האויב הודה בהריגתו של קצין בכיר ופציעה של רבים נוספים מהכוח שלו".

"אנחנו בגדודי אל-קסאם, כפי שהודענו על כישלון התוכנית הציונית שמטרתה להפתיע את ההתנגדות מדגישים את הדברים הבאים: ראשית, האויב נושא באחריות המלאה לפשע החמור ולהשלכותיו, דם השהידים שלנו לא נשפך לשווא. שנית, הציונים למדו לקח מפעילות ההתנגדות שהפכה את מערכת המודיעין שלו לבדיחה בעולם. למרות כל ההתגייסות של כל הכוחות הללו הפעולה כשלה וההתנגדות הצליחה להביס ולאלץ אותם לברוח בכישלון. שלישית, ההתנגדות שלנו תמשיך ללחוץ על ההדק. הקרב בינוני לבין הכובש ימשך, האויב לא יהנה מביטחון על אדמתנו, לא נתיר לו לפגוע בעם שלנו וההתנגדות שלנו תמיד תעמוד על המשמר ובתצפית על מעשיו. רביעית, אנו מבטיחים לבני עמנו כי ההתנגדות תמשיך בפעולותיה על מנת להשיג את שאיפתנו ותקוותינו ותנהל קרב עם האויב בעצמה מלאה". לשון הודעת חמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

Back to top button