חדשות הארץמבזקים

רינה שנרב בת ה-17 תובא למנוחות בשעה 15:30 בבית העלמין בלוד

רינה שנרב הי"ד, בת ה-17 שנרצחה היום בפיגוע המזעזע סמוך ליישוב דולב שבבנימין תובא בשעה 15:30 למנוחות בבית העלמין החדש בלוד. רינה ז"ל שהתה עם אחיה דביר ואביהם הרב איתן שנרב במעיין דני הסמוך לדולב.

מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה כי השלושה נפצעו בפיצוץ. בצה"ל בודקים האם מדובר במטען חבלה מאולתר או רימון שנזרק על ידי מחבלים מרכב שעבר סמוך למקום או שמדובר במטען שהוטמן מבעוד מועד והופעל מרחוק.

כוחות גדולים של צבא נפרסו באזור והקימו מחסומים בניסיון לאתר את המחבלים שנמלטו מהזירה ככל הנראה ברכב מסוג פיג'ו בצבע לבן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס מוקדם יותר לפיגוע ואמר: "אני שולח תנחומים עמוקים בשמי ובשם אזרחי ישראל למשפחתה של הנערה רינה שנרב ז"ל שנרצחה בפיגוע הטרור הקשה הבוקר והחלמה מהירה לפצועים – אביה הרב איתן ובנו דביר. נמשיך לחזק את ההתיישבות. נעמיק שורש ונכה באויבינו."

ראש הממשלה התייחס למצוד אחר המחבלים ואמר, "זרועות הביטחון בעיצומו של מרדף אחר המחבלים בני העוולה. אנחנו נשיג אותם. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו ותבוא איתם חשבון".

יו"ר ישראל דמוקרטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התייחס אף לפיגוע ואמר: "פיגוע מזעזע בדולב. אבלים על מותה של רינה שנרב בת ה-17. הלב נקרע. תפילות החלמה שלוחות אל אביה איתן ואחיה דביר. סומך על צהל והשבכ שישימו ידיהם על המחבלים ועל שולחיהם וימצו עמם את הדין. הלוואי וידענו שזה הפיגוע האחרון".

בתנועת בני עקיבא, בו הייתה חברה רינה ז"ל התייחסו לפיגוע הנפשע: "ברוך דיין האמת. תנועת בני עקיבא כואבת את הירצחה של רינה שנרב הי"ד. רינה, חברת שבט אורות בסניף לוד אורי, הדריכה את שבט דורות בסניף לוד נצח. נשמה ענקית, מלאת רגישות, חכמה, נתינה אין סופית וחיוך ענק. אנו מחבקים ושולחים תנחומים למשפחה היקרה, לחברים ולסניפי לוד. מתפללים ומאחלים רפואה שלמה ומהירה לאביה הרב איתן, ולאחיה דביר, חבר שבט ציון יבדל"א שנפצעו בפיגוע. "ובילע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".

הנרצחת בפיגוע רינה שנרב ז"ל

ראש העיר לוד, יאיר רביבו הביע זעזוע עמוק מהפיגוע ושלח תנחומים למשפחת שנרב: "העיר לוד מרכינה ראש. שבת שחורה על עם ישראל ועל העיר לוד. תושבי לוד כולם כואבים על הירצחה בפיגוע של רינה שנרב הי"ד, נערה מקסימה שכל עתידה היה לפניה. אני מאחל רפואה שלמה לבני המשפחה הפצועים, הרב איתן ובנו דביר יבדל"א, ומקווה לתפיסה מהירה של המרצחים."

מדוברות הישוב דולב נמסר בתגובה לפיגוע: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחת שנרב ומתפללים להחלמתם המהירה של בני המשפחה שנפצעו בפיגוע ליד מעיין עין בובין-עין דני.

כמידי שבוע אנחנו מטיילים בחופשיות במרחבי ביתנו וארצנו, בשפע המעיינות שלנו, ומתוך אהבת הארץ. פעמים רבות אנו יושבים בשכנות על שפת המעיין, יהודים וערבים. גם היום לא נאפשר לרוצחים להדיר את רגלינו ממרחבי הטבע שליד ביתנו, וצריך להבין שאם הם לא ישבו איתנו בשלום, נאלץ למצוא פתרונות מעשיים יותר כדי לשמור על השגרה.

אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון במאבקם בטרור בבנימין בפרט וביו"ש בכלל, וקוראים להמשיך ולעשות כל מאמץ כדי לשמור על השקט."

תגובה אחת

  1. עצוב יהי זכרה ברוך ה' יקום דמה אמן יהיה המוות האחרון על אדמת ישראל יבוא המשיח ויגאלנו מיד ויבנה בית המקדש לעולמים אמן ואמן החלמה מהירה לפצועים בני משפחת הנרצחת 🙏🙏🙏😪

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח