מבזקיםצבא וביטחון

הותר לפרסום: מסתערבי מג"ב סיכלו הברחת סמים גדולה בגבול מצרים

המשטרה התירה לפני זמן קצר (חמישי) לפרסום כי מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל סיכלו לפנות בוקר הברחת סמים גדולה בגבול ישראל מצרים.

במשך שעות פעלו הלילה במסווה מסתערבי משמר הגבול בגזרת גבול ישראל מצרים כשהמטרה היא סיכול הברחת סמים גדולה שתוכננה במקום.

לפנות בוקר הבחינו הלוחמים בשלושה כלי רכב ישראלים שהגיעו לקרבת הגבול מהם ירדו 2 חשודים במטרה להעמיס על גבי הרכבים חבילות שהכילו חומר החשוד כסם כשמצידו המצרי של הגבול עמלו 25 מבריחים בטיפוס על סולמות והשלכת החבילות לצידו הישראלי של הגבול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת צבא וביטחון בפייסבוק – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

לאחר שהושלכו 3 חבילות מהצד המצרי הורה מפקד המסתערבים ללוחמיו לפעול לסיכול ההברחה תוך שימוש באמצעי לחימה מיוחדים שהביאו לעצירתו של אחד הרכבים. ברכב נמצאו מספר חבילות שהכילו חומר החשוד כסם ובסריקות במקום אותרו בסך הכל 24 חבילות שהכילו חומר החשוד כהידרו ושק מלא בחומר החשוד כחשיש במשקל כולל של כ- 300 ק"ג ובשווי מיליוני שקלים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בזירה נתפסו ראיות וממצאים ונפתחה חקירה.

במשמר הגבול מדגישים כי מדובר בפעילות סיזיפית שעלולה להימשך מספר ימים בהם נטמעים המסתערבים בשטח וממתינים להברחה ולשעת פקודה. "סיכול מוצלח של הברחה כפי שביצענו הלילה מפצה על שעות ארוכות של פעילות בתנאי מזג אוויר קשים. אנו חשים בסיפוק גדול שהצלחנו למנוע מהסמים הללו להיכנס לארץ ולהגיע לאזרחי ישראל." הוסיף מפקד הפעילות של המסתערבים.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח