מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: שוטרי מג"ב חשפו חדר סודי בחנות באום אל פחם – צפו

תיעוד: שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו חשוד שהסליק בחדר נסתר בחנות שלו באום אל-פחם, אלפי קופסאות סיגריות מוברחות ומאות אמצעי פירוטכניקה מסוכנים.

מידע שהתקבל הבוקר (חמישי) במשמר הגבול בדבר החזקה לא חוקית של סיגריות ואמצעי פירוטכניקה מסוכנים, הוביל לפשיטת כוחות מג"ב על חנות באום אל-פחם.

במהלך החיפוש בחנות, הבחינו השוטרים בשידה עם מדפים שלכאורה מחוברת לקיר, השוטרים הזיזו את השידה וגילו חדר נסתר בתוך החנות ובתוכו כמויות גדולות של סיגריות ואמצעי פירוטכניקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר בכ- 8,420 קופסאות סיגריות שהוברחו על פי החשד משטחי יהודה ושומרון לתחומי מדינת ישראל. כמו כן בין אמצעי הפירוטכניקה שנתפסו היו כ- 1867 זיקוקים מסוגים שונים, 80 כוורות של זיקוקים, 40 רימוני עשן ונפצים בתפזורת.

החשוד, בעל החנות בשנות ה-50 לחייו תושב אום אל-פחם, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול, בנוסף הוזעקו חוקרי רשות המיסים לטיפול באירוע.

אמצעי הפירוטכניקה המסוכנים עלולים להגיע לידיהם של ילדים הרואים בזה משחק שמוביל לא מעט לפציעות ולנזקי גוף. משטרת ישראל/משמר הגבול פועלים לתפיסת העבריינים המחזיקים ומוכרים את האמצעים המסוכנים בכדי לשמור על ביטחונם ושלומם של הציבור.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. כמה טיפשים: את הסיגריות להחרים אבל את אמצעי הפירוטכניקה (זיקוקי די-נור) להשאיר להם – שיתפוצצו להם לעיניים, לידיים ולפנים בכלל – מה זה רע ?…

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח