צרכנות

האם בעלי עסקים חייבים ניקיון משרדים?

אם יש לכם משרד עם מעט או הרבה עובדים, יש לכם לא מעט מה לעשות בכדי לדאוג שהוא יתוחזק כמו שצריך מעבר כמובן לעבודה השוטפת. אתם צריכים לדאוג שיהיה בו את האבזור המתאים – ריהוט משרדי כמו שולחנות עבודה, כסאות נוחים, שידות, ארונות ואמצעי אחסון, אתם צריכים לוודא שיהיו בו כל הזמן אביזרי כתיבה – עטים, עפרונות, דפים, סרגלים, צבעים ואחרים ואתם צריכים כמובן לדאוג שיהיו בו את מוצרי החשמל שדרושים בכל משרד ומשרד. אלו צריכים להיות מחשב, מדפסת, סורק, מכונת צילום, מגרסה, מטבחון מאובזר עם כל מה שצריך ואפילו פינוקים קטנים לכם ולעובדים כמו מכונת אספרסו ואחרים. אך מעבר לכל אלו יש דבר אחד חשוב שאתם צריכים לדאוג שיהיה והוא ניקיון תמידי. אתם חייבים שהמשרד שלכם יהיה נקי ומטופח, נעים ואסתטי לעבוד ממנו. אף אחד לא רוצה להגיע בבוקר ולגלות את פח הזבל עולה על גדותיו, אף עובד לא רוצה להתיישב מול שולחן העבודה שלו ולגלות שהוא דביק מהקפה שנשפך אתמול, ואף אחד לא רוצה להתמודד עם שירותים מלוכלכים. ניקיון איכותי הוא א', ב' של כל משרד וכדאי להוציא את עבודת הניקיון לחברה חיצונית.

חשיבות השמירה על אזור נקי ומסודר

יצאנו לברר קצת על חברות ניקיון משרדים ומה הן מציעות ובעיקר, מהי החשיבות של ניקיון המשרד ושאלנו את חברת ניקיון המשרדים אופיס קלינינג מה הם חושבים על כך. לדבריהם: "יש כמה סיבות לשמירה על רמת אסתטיקה גבוהה של המשרד ועל ניקיון תמידי שלו. ראשית, לקוחות לא אוהבים לשהות במשרדים לא נקיים ולא מטופחים, משרדים בהם יש ריח רע ולכלוך מה שיכול להשפיע על העסקים איתם. שנית, מחקרים רבים מדברים על הקשר בין סביבה נקייה ונעימה לבין עבודה אפקטיבית, בין סדר לבין רצון להשקיע מצד העובדים ואם אתם רוצים שהעובדים שלכם ירגישו לויאליים למקום עבודתם, אם אתם רוצים עובדים שירגישו טוב במקום עבודתם, אתם צריכים להשקיע בניקיון. שלישית, יש קשר ישיר בין מוטיבציה והצלחה של מנהלי המשרד לבין המראה והטיפוח שלו. לא תמצאו משרד מצליח שלא מקבל את תשומת הלב הראויה גם לדבר הכביכול קטן הזה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז איך בוחרים חברה?

יש חברות ניקיון משרדים רבות בארץ, חברות טובות יותר ופחות. אחד הדברים שאתם צריכים להבין הוא שמה שלא יהיה רשום בחוזה לא בטוח שיתבצע ולכן, כל דבר שחשוב לכם, כל פרט וכל אזור במשרד שחשוב לכם צריך להיות רשום בחוזה. בנוסף, חשוב לוודא שחברת הניקיון מספקת את התנאים הסוציאליים הדרושים לעובדים שלה ומכבדת אותם כבני אדם. עוד דבר חשוב כשמחפשים חברת ניקיון משרדים הוא האם יש המלצות על החברה, האם זו חברה ותיקה מספיק שיכולה לתת לכם כמה שמות של לקוחות שתוכלו לדבר איתם ולהתרשם מהם על איכות העבודה. חברת ניקיון משרדים צריכה להתאים את עצמה לצרכים של העסק גם בנוגע לשעות הניקיון, כך שאם נוח לכם יותר שהעבודה תתבצע לאחר שעות העבודה היא צריכה לתת לכם את השירות הזה בשעות הללו.

בסופו של דבר, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אל תפקידו את המשרד שלכם בידי חברה ללא ניסיון, חברה שמגששת את דרכה בשוק. אתם צריכים חברה עם רזומה עשיר, חברה עם מספיק עובדים שתיתן לכם מענה ותפקח על העבודה.

Back to top button