פוליטי / מדיני

שר הביטחון הורה על שחרור מוקדם של עצור מנהלי

איתיאל בן צרויה שוחרר ממעצר מנהלי לאחר שלושה חודשים

מודעה

איתיאל בן צרויה, שהיה נתון במעצר מנהלי בהוראת שר הביטחון לשעבר יואב גלנט, שוחרר הבוקר (שישי) מהכלא שלושה חודשים לפני תום תקופת המעצר המקורית.

בן צרויה נעצר במעצר מנהלי לתקופה של שישה חודשים, אך שוחרר לאחר שלושה חודשים בלבד. המעצר המנהלי, שהוצא בהוראת שר הביטחון דאז גלנט, קוצר משמעותית טרם השלמת התקופה המתוכננת.

מעצר מנהלי הינו כלי משפטי המאפשר למערכת הביטחון לעצור חשודים ללא הגשת כתב אישום, כאשר קיים חשש לביטחון המדינה. הליך זה, הנתון לביקורת ציבורית, מאפשר החזקת עצורים לתקופות מוגבלות על בסיס מידע חסוי.

שחרורו המוקדם של בן צרויה מדגיש את המורכבות סביב השימוש במעצרים מנהליים ואת האיזון העדין בין צורכי הביטחון לבין זכויות הפרט.

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button