מבזקים

גדוד 77 חזר לגבול סוריה

50 שנה אחרי קרבות הבלימה בגולן: גדוד 77 פועל בעומק סוריה

מודעה

לוחמי גדוד 77, שהובילו את קרבות הבלימה ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים, מבצעים כיום פעילות מבצעית בנקודה העמוקה ביותר של צה"ל בשטח סוריה. הכוחות מקיימים קשר הדוק עם האוכלוסייה המקומית, אוספים אמצעי לחימה ומסייעים בשמירה על היציבות באזור.

במסגרת פעילותם, מקיימים חיילי הגדוד שיח שוטף עם המוכתר המקומי ותושבי האזור, המשתפים פעולה ומצליחים לשמור על שגרת חייהם למרות המצב המורכב. הכוחות פועלים במרחב תוך איסוף אמל"ח ושמירה על הביטחון.

חמישים שנה לאחר שהגדוד מילא תפקיד מכריע בבלימת המתקפה הסורית ברמת הגולן, מוצאים עצמם לוחמיו פועלים בעומק השטח הסורי, ממשיכים את המורשת הקרבית של הגדוד בזירה זו, תוך התאמה לאתגרי התקופה הנוכחית.

מודעה

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?
Back to top button