מבזקיםפוליטי / מדיני

התגובה של סטרוק לסערה במערכת הפוליטית בעקבות התבטאויותיה

השרה אורית סטרוק הגיבה לסערה במערכת הפוליטית בעקבות דבריה על עסקת החטופים המסתמנת. בראיון לגלי ישראל אמרה כי: "זה באמת לא ייאמן התת רמה של התקשורת שלא מסוגלת להתמודד עם הטיעונים המסודרים שהבעתי בראיון הזה.״

״הסברתי באריכות את את מה זורקים לפח במטרות המלחמה והם לא מסוגלים להתמודד עם הטיעון שלי אז הם פשוט לוקחים קטע ומסלפים אותו כדי לעורר שנאה ודה לגיטימציה. כל חטוף הוא עולם ומלואו אבל כל אדם שנשאר מאחור במיוחד אם אתה במו ידיך יוצר את התנאים שלא יאפשרו להחזיר אותו עוד – כל אדם כזה במו ידינו אנו גוזרים עליהם כליה.״ הוסיפה.

עוד אמרה השרה כי ״ולזה אנו קוראים 'עסקה להצלת חטופים', זה לא הצלה זה פגיעה אנושה באנשים האלה. אני בוחנת כל עסקה לאור מטרות המלחמה, ובעסקה הזו כפי שפורסמה היא סותרת את כל שלושת מטרות המלחמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בעסקה הקודמת הסכמנו להצביע בעד למרות שבבסיס אנחנו כידוע מתנגדים לשחרור מחבלים אבל היא נבחנה אצלי על פי אותם פרמטרים והיה ברור שהיא לא עוצרת את המלחמה אלא להיפך ולכן היא הייתה מוצדקת. עכשיו כרגע אומר לך נשיא ארה"ב על השולחן, אומר לך נשיא מצרים על השולחן ואומרים לך הגורמים השונים כאן שהשלב הבא הוא עצירת המלחמה לאחר החזרת מאות אלפי העזתים לצפון הרצועה". הוסיפה.

סטרוק אמרה לסיום כי "אני הכי רוצה בעולם להציל את האנשים האלה ומתפללת עליהם בכל יום במערת המכפלה אבל אני חושבת שבעסקה הזו אני פוגעת ברובם".

כזכור, הבוקר (רביעי) התראיינה סטרוק לאפי טריגר בגלי צה"ל והתבטאה נגד עסקת החטופים כשאמרה "ממשלה שמוציאה אנשים לקרב למען המטרות שהממשלה הגדירה ובעצם זורקת את מטרות המלחמה לפח בכדי לשחרר 22 איש או 33 איש או לא יודעת כמה, בעוד רוב החטופים נשארים בעזה ללא סיכוי לשחרור מלבד בעצירת המלחמה – אין לה זכות קיום".

אורית סטרוק
צילום: מעיין שמחה ברבי

תגובה אחת

Back to top button