מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ סוכות לשגריר ארה"ב: "הסנקציות הן פגיעה בזכויות הפרט ובכבוד מדינת ישראל"

בכותל המערבי נערך היום (חמישי) מעמד ברכת כהנים המסורתי בהשתתפות אלפים, ביניהם הרבנים הראשיים, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור, כמו גם שגריר ארה"ב בישראל ג'ק לו. בסיום המעמד, ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) שוחח עם שגריר ארה"ב ג'ק לו בעניין הסנקציות שהטילה ממשלת ארצות הברית, על מספר מתיישבים ועל גדוד נצח יהודה.

סוכות אמר לשגריר כי "העיצומים על מתיישבים הם פגיעה אנושה בזכויות הפרט, והסנקציות על גדוד נצח יהודה הן פגיעה בכבודה של מדינת ישראל והבעת אי אמון בצבא ההגנה לישראל. ח"כ סוכות מסר לאחר השיחה: "נמשיך לעשות הכל כדי להאבק בסנקציות ההזויות של ארה"ב ומדינות נוספות כנגד מתיישבים ללא כל בסיס לטענות".

כזכור, השבוע דווח כי ארה"ב צפויה להטיל סנקציות על גדוד נצח יהודה, במקביל, ראש הממשלה נתניהו הודיע כי בכוונתו לפעול מול הממשל בוושינגטון במטרה לבטל את העיצומים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ צבי סוכות עם השגריר האמריקאי
צילום: דוברות הח"כ

תגובה אחת

  1. לישראל אין חסינות. מי שמפר זכויות אדם ומתעלל חייב להיענש. למה ישראלים חושבים שהם יכולים לעשות הכל ולחמוק מהחוק?! וזה נכון לגבי כל תחום. תמיד הישראלי הוא מעל החוק, והחוק לא חל עליו. הוא חל רק על אחרים. יאללה תתחילו לשלם קצת על המעשים חסרי האחריות שלכם.

Back to top button