חדשות הארץמבזקים

מצבו של הילד בן ה-5 שטבע בבריכה בצפון מוסיף להיות קשה

ילד בן חמש הובא מוקדם יותר היום (שישי) אל חדר הטראומה של המרכז הרפואי צפון (פוריה) כשהוא במצב קשה מאוד לאחר שטבע בבריכה ביישוב כלנית שבמועצה אזורית מרום הגליל.

מבית החולים נמסר כי לאחר שקיבל טיפול בחדר הטראומה הוא עדיין מונשם ומצבו מוגדר קשה מאוד אך יציב. כעת הוא מועבר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים להמשך בדיקות וטיפול.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2024 טבעו למוות שני ילדים. עוד עולה מהנתונים כי בחמש השנים האחרונות (2019-2023) טבעו למוות 81 ילדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אומרת בעקבות האירוע כי "טביעה היא גורם התמותה השני בשכיחותו בתאונות ילדים. בשנים האחרונות ישנה עלייה דרמטית בטביעת ילדים בבריכות ביתיות ובצימרים. טביעה מתרחשת במהירות ובדממה בדיוק ברגע בו לא שמנו לב. אני קוראת להורים – אל תגידו לי זה לא יקרה. לא מזמינים נופש משפחתי לפני שמוודאים שהבריכה מגודרת עם שער שננעל אוטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה. בסביבת מים קובעים בכל רגע נתון מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילד ללא הסחת דעת ובמרחק נגיעה. מצופים מומלצים לשימוש אך אינם מהווים תחליף להשגחה".

בריכה - טביעה - מים - נופש
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

תגובה אחת

  1. נורא חברה שלי איבדה את הבן שלה לצערי מטביעה בבריכה במלון

Back to top button