למען הקהילהמבזקים

ניצחון על הרוע: סניף חדש של בני עקיבא נחנך במעלה אדומים

שעות לאחר הפיגוע הקשה בסמוך למעלה אדומים נחנך הערב סניף חדש של תנועת בני עקיבא בעיר. טקס חנוכת סניף "נופי סלע" נקבע לפני מספר שבועות, והערב הוא קיבל משמעות נוספת. זהו אחד מארבעה סניפים של התנועה בעיר שישמש מאות חניכים בפעילות במהלך ימי השבוע והשבתות.

הטקס נערך בהשתתפות ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל וסגנו גיא יפרח ומזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין. קליין התייחס למשמעות של המשך הבניה והעשייה בעיר בסמיכות מצמררת להלוויתו של תושב העיר מתן אלמליח הי"ד שנרצח בפיגוע. ראש העיר כשריאל בירך את הנוכחים ויצא לאחר מכן להלוויה. בטקס גם הועלה על נס פועלו של בוגר הסניף חנניה בן שמעון שחיסל הבוקר את אחד המחבלים ונפצע בפיגוע.

בחנוכת הסניף עלה זכרו של עזרא אשכנזי ז"ל שהיה מייסד סניפי בני עקיבא במעלה אדומים והונצח הערב בסניף נופי סלע. את הטקס הנחתה איילה אברהם מנהלת אגף הנוער בעיר.
.
מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: "למרות הקושי הגדול קיבלנו את בקשת ראש העיר לקיים את הטקס דווקא הערב. מבחינתנו- אנו ממשיכים לבנות- זה הניצחון שלנו על הרוע ומקדשי המוות. הם רוצים להרוס ולגדוע ואנו נשיב להם בהמשך צמיחה ועשיית וטוב בחודשים האחרונים רוחה של תנועת בני עקיבא ממשיכה לפעום למען עם הנצח והרוח הזו שנבנית גם כאן בסניף נופי סלע במעלה אדומים תמשיך בעז"ה ללוות את עם הנצח עד ניצחון האור והטוב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סניף חדש של בני עקיבא במעלה אדומים
צילום: בני עקיבא
סניף חדש של בני עקיבא במעלה אדומים
צילום: בני עקיבא
סניף חדש של בני עקיבא במעלה אדומים
צילום: בני עקיבא
סניף חדש של בני עקיבא במעלה אדומים
צילום: בני עקיבא

Back to top button