מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: גנב רכב, קפץ מגשר ולאחר מרדף נתפס – צפו בתיעוד הדרמטי

כוחות משטרה הוזעקו הלילה (שישי) בעקבות דיווח על רכב שנגנב באזור השרון ועושה דרכו בכביש 1 מזרחה. בעקבות הדיווח נערכו כוחות משטרה רבים לאיתורו של הרכב הגנוב ומעצר החשוד במעשה.

בשלב מסוים ותוך כדי התקרבות הרכב החשוד למנהרת הראל, שם בוצע מחסום משטרתי יזום לבידוק כלי רכב, ניסה להימלט החשוד תוך כדי נסיעה בצידי המנהרה, ניגח ניידות משטרה והמשיך בנסיעה במטרה להימלט, כשכוחות המשטרה בעקבותיו והוא מסכן את משתמשי הדרך.

בהמשך, סמוך לעיקול מוצא, נחסם הרכב על ידי ניידת משטרה נוספת וסטה לצד הדרך. בשלב זה יצא החשוד מהרכב וקפץ מגובה מגשר מוצא ובהמשך נתפס על ידי בלשי המשטרה לאחר מרדף רגלי קצר, זאת לאחר שנחבל בראשו מהנפילה במהלך קפיצתו וניסיון בריחתו. במהלך המרדף אחריו בוצע נוהל מעצר חשוד שכלל ירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד שנעצר, תושב קטנה, הועבר לטיפול רפואי במצב בינוני, ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

הרכב שגניבתו סוכלה על ידי שוטרי מחוז ירושלים, נתפס על ידי המשטרה ובהמשך יושב לבעליו ממנו נגנב. החקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות את הדין עם החשוד.

מרדף - שוהה בלתי חוקי - גניבת רכב
צילום: דוברות המשטרה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button