מבזקיםפוליטי / מדיני

האולטימטום של גנץ – לקט תגובות ח"כים

הצהרתו של השר בני גנץ לפני זמן קצר (שבת) בדבר האולטימטום שלו להמשך כהונתו בממשלה הובילה לתגובות רבות של חברי כנסת מהקואלציה ומחוץ לה. מצורפות תגובות נבחרות של ח"כים מהתאר טוויטר.

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי כתבה"‏לא יודעת איך להגיד לכןם את זה, לחטופות ולחטופים שלנו אין הנינוחות הזאת של עד 8.6 להחליט אם מחזירים אותןם או לא."

יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער הגיב לפני זמן קצר להצהרת השר גנץ בחשבון הטוויטר שלו.
סער כתב: ‏״כשיצאתי נגד הדשדוש (שנמשך חודשים) גנץ טען שהכל עובד טוב ונכון. הערב הוא גילה את הדשדוש, לו הוא היה שותף מלא, בלשון המעטה. סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי כתב
"אין גבול לצביעות. חודשים ארוכים אנחנו סופגים את הגישה המתרפסת של גנץ וחבריו, את החתירה שמאלה בכל הכח, ואת העובדה שקבינט המלחמה שהוקם בשביל האחדות, הפך כבר מזמן לממשלת שמאל ולאמצעי להחלשת ראש הממשלה וממשלת הימין הנבחרת."

עוד כתב השר קרעי: "גנץ מדבר על "דיון והכרעה במטרות המלחמה" ובעצם מתכוון להכנסת הרשות הפלסטינית לשליטה בעזה, דבר שרוב הישראלים מתנגדים לו ושהוא בעצם פרס לטרור.
גנץ מאיים לפרוש עד ה-8.6 אם לא ניכנע לדרישותיו ובעצם להפסד במלחמה. אני מציע שהתאריך יוקדם כבר למחר. אל תשבו סביב שולחן הממשלה ביום שני במליאת הכנסת אם כל מטרתכם היא להקים ממשלה תומכת טרור על גבם של לוחמינו. לא מפסידים במלחמה בגלל שגנץ/גלנט וחבריהם רוצים כאן מדינה פלסטינית, כדי לרצות את מי ששכח את הטבח הנורא בכל העולם ואת התמיכה של 80% מהפלסטינים בטבח. זה אסון לישראל. זה לא יקרה."

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד כתבה:
"העולם על פי גנץ: ‏ציונות= להכנע לתכתיב האמריקאי שמצווה תבוסה.
‏ציניות = להתעקש להביס את האוייב עד הניצחון. אני עם הצינים."

גלית דיסטל אטבריאן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

תגובה אחת

  1. שיפרוש רק נזק אבו נזק יאללללללחלה ביייייי ביייייייי ביייייייייייי

Back to top button