חדשות הארץמבזקים

אמהות הלוחמים עולות לכנסת: חיי חיילינו קודמים לאזרחי האוייב

מטה אמהות הלוחמים בו חברות מאות אמהות ללוחמים ולוחמות עלה הערב (רביעי) לירושלים למפגן מול הכנסת בדרישה להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת ארגוני הטרור, שורת שרים וח"יכם יצאו לתמוך באמהות: "באנו לכאן לומר את המובן מאליו – חיי חיילינו קודמים, לא עוצרים עד הניצחון"

מטה אמהות הלוחמים המאגד מאות אמהות ללוחמים בעזה קיימו את המפגן מול הכנסת בדרישה להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת ארגוני הטרור. אל המפגן הגיעו אזרחים ותומכים רבים ושורת שרים וחברי כנסת יצאו והביעו תמיכה בקריאת האמהות שלא לסכן את חיילי צה"ל הלוחמים בעזה ולחתור להשמדת ארגוני הטרור. בין היתר ביקרו במפגן השרים יצחק וסרלאוף, עידית סילמן, ומאי גולן וכן חברי הכנסת משה סעדה, חנוך מילבצקי, לימור סון הר-מלך, צבי סוכות, אריאל קלנר, ניסים ואטורי, אוהד טל ונוספים.

השרה מאי גולן אמרה: "זו זכות עצומה להיות עם נשים כאלו, אמהות גיבורות של לוחמים קדושים שמחרפים נפשם למען ביטחון העם היהודי, אתן מחזקות אותנו. אנחנו נשמור על חיילינו ונדאג לביטחונם מעל לכל דבר". השר יצחק וסרלאוף אמר לאמהות : "אמהות יקרות אנחנו נעשה הכל בשביל לשמור על הילדים שלכם ולעמוד ביעדי המלחמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ משה סעדה אמר: "אני מחזק את המטה שעושה עבודת קודש כדי לחזק את צה"ל ולהביא לניצחון מוחלט, השמדת החמאס והחזרת כל החטופים. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולתמוך באמהות הגיבורות שלנו".

ח"כ ניסים ואטורי אמר: "צריך לרסק את המחבלים בעזה, לא לעצור, לא להיחלש, אני לא רוצה לשמוע דיבורים על עצירה. החיילים שלנו נלחמים בעוז, צריך להפציץ מהאוויר פי 10 ממה שעושים היום. חיילי צה"ל נלחמים למען נצח ישראל, אסור לעצור עד השמדת החמאס. אומרים שיש בלתי מעורבים בעזה, ראינו איך הם חטפו ורצחו את ילידינו, אנחנו צריכים להמשיך בדרכם של שמעון ולוי, שבפעם הבאה יחשבו אלף פעם אם לתקוף אותו, מה שהיה לא יחזור".

ח"כ חנוך מילבצקי אמר: "שוחחתי עם ראש הממשלה ושר הביטחון והתרשמתי שהם "לא רואים בעיניים" ודוחפים לניצחון. צריך לשמור חיילינו ולספק להם הגנה ככל שיידרש". ח"כ לימור סון הר מלך אמרה: "אני נמצאת כאן עם האמהות הלביאות שדורשות לשמור על חיי הילדים שלהם, שלא מוכנים לאפשר תיעדוף של חיי האויב על חיי ילדיהם. הן עומדות פה ונלחמות כדי שעם ישראל ינצח, כדי שעם ישראל ימוטט את החמאס, כדי שעם ישראל יחיה. הן מוסרות את נפשן ודורשות שהעיוות של תיעדוף חיי האויב ייפסק".

ח"כ אריאל קלנר אמר: "הבנים שלכם שנלחמים בעזה ספגו את מסירות הנפש מכם ואני מצדיע לכן. כולנו מתפללים לשלומם ומייחלים שיחזרו עטורי ניצחון. הקריאה שלכן מוסרית וצודקת מאין כמוה. אנחנו פועלים למול לחצים אדירים וממשיכים קדימה. אנחנו תובעים את הניצחון – חיי חיילינו קודמים לכל".

ח"כ צבי סוכות: "באתי לתמוך באמהות הגיבורות האלו שיצאו מהבית כדי להגיד את מה שחושב רוב עם ישראל – אנחנו רוצים לנצח את האויב אחת ולתמיד. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה". ח"כ אוהד טל אמר: "מה שקרה בשביעי לאוקטובר מחייב את כולנו להתעורר. חייבים לשנות את צורת החשיבה ולהסיר מעלינו את המגבלות שהטלנו על עצמנו. אי אפשר ביד אחת להאכיל את האויב וביד השנייה להילחם בו. אנחנו חייבים לייצר ניצחון בו האויב יודה בבירור שניצחנו. אנחנו משלמים מחיר יקר בדמים והמלחמה הזאת חייבת להסתיים בניצחון חד וברור".

יפית בן זימרה חברת המטה קראה לעצירה מיידית של הסיוע ההומנטרי לעזה: "שילמנו מספיק מחיר עד כה. אין ספק כי הסיוע ההומניטרי מחבל במאמץ המלחמתי ומסכן את חיילינו. אנחנו מאכילים את האויב ביד אחת וביד השנייה נלחמים בו. חלאס עם הסיוע ההומניטרי, הילדים שלנו שם, זה מעכב את הניצחון. ביידן לא שולח את ילדיו ונכדיו להילחם בעזה. תעצרו את זה עכשיו ולתמיד, אין חפים מפשע בעזה".

אמהות - הלוחמים - כנסת - מחאה -.
צילום: מטה אמהות הלוחמים.
אמהות - הלוחמים - כנסת - מחאה -.
צילום: מטה אמהות הלוחמים.

Back to top button