חדשות הארץמבזקים

השר בני גנץ: המחויבות שלנו – לאפשר לתושבים לחזור לביתם בביטחון

יושב ראש המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, ביקר היום (שלישי) יחד עם חה"כ אלון שוסטר במועצה האזורית עמק הירדן, הקולטת בימים אלה מאות מפונים מהגליל השר גנץ וח"כ שוסטר הגיעו לבית הדר במושבה כנרת ביחד עם ראש המועצה עידן גרינבאום, שם פגשו את תושבי קיבוץ מנרה שפונו מבתיהם לצד מפונים בני הגיל השלישי מרחבי הצפון. בהמשך הגיעו לסיור על גבול ירדן שם קיבלו סקירה על הגנת קו הגבול הן בהיבט האזרחי והן בהיבט הצבאי.

השר בני גנץ: "המחויבות שלנו כמדינה היא לאפשר לכל התושבים לחזור לביתם בביטחון מלא, בדרום ובצפון. כדי לאפשר את החזרה לצפון בבוא העת, נוודא שמנהלת תקומה או גוף אחר ינהלו את התהליך מול הרשויות והתושבים. אנחנו פועלים להרחקת חיזבאללה מהגבול, ונחזק את ההגנה בכל גבולותינו – גם בצפון, גם בדרום וגם בבקעת הירדן. מדינת ישראל לא תחזור למציאות של ה-6.10".

ח"כ אלון שוסטר: "אנחנו נמצאים כאן מעל גאון הירדן, אזור חקלאי נפלא שמאותת לנו ולממשלת ישראל, בדגש על האוצר, שאסור לאבד את החקלאות הישראלית, שהייתה על סף תהום וחטפה מכה אדירה במלחמה הנוכחית. אנחנו מוכרחים לתמוך, לחוקק את החוקים המתאימים, ולהיות עם הלב במקומות הראויים בקצוות הארץ, ובמרחבים הקדמיים של מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גנץ - שוסטר - מפונים - ביקור
צילום: המחנה הממלכתי
גנץ - שוסטר - מפונים - ביקור
צילום: המחנה הממלכתי

Back to top button