סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בהתייחסות להכרזה על מסדרון רכבות, סחר, ותקשורת שיקשר את הודו עם המזה"ת ואירופה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות להכרזה ההיסטורית על מסדרון מסילות רכבת, נתיבי סחר ותקשורת שיקשר את הודו עם המזרח התיכון ואירופה – ויעבור בסעודיה, האמירויות, ירדן וישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"שבוע טוב לכם אזרחי ישראל. הערב אני שמח לבשר לכם בשורה גדולה. ישראל נמצאת במוקד של פרויקט בינלאומי חסר תקדים. פרויקט שיחבר תשתיות בין אסיה לאירופה. החיבור הזה יגשים חזון רב שנים שישנה את פני המזרח התיכון, את פניה של ישראל וגם וישפיע על העולם כולו. החזון הזה מתחיל בהודו, עובר דרך איחוד האמירויות, ערב הסעודית, ירדן, ישראל ומגיע לאירופה.

אני מברך על ההודעה שנמסרה היום ע"י ארה"ב, הודו, ערב הסעודית, האיחוד האירופי, איחוד האמירויות וכן צרפת, איטליה וגרמניה. הם הודיעו על השקתו של מיזם פורץ דרך לפיתוח מסדרון כלכלי, מהודו דרך המזרח התיכון לאירופה, ואני שמח לבשר לכם אזרחי ישראל, שהמדינה שלנו, מדינת ישראל, תהווה צומת מרכזית במסדרון הכלכלי הזה. מסילות הרכבת שלנו ונמלי הים שלנו, יפתחו שער חדש מהודו, דרך המזרח התיכון ועד לאירופה, וגם בחזרה – מאירופה להודו, דרך ירדן, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות הערביות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני מבקש להודות לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן ולממשלו, על המאמץ הרב שהביא אותנו להודעה ההיסטורית היום. לפני מספר חודשים ארה"ב פנתה אלינו, בעניין הגשמת ההזדמנות ההיסטורית הזאת. ומאז היא ניהלה מגעים דיפלומטיים נמרצים כדי להביא לפריצת הדרך של היום.

החזון שלה מעצב מחדש את פני אזורנו, ומאפשר להפוך חלום למציאות. המיזם יכלול סלילת מסילות רכבת, הנחת צינורות מימן, זאת האנרגיה של העתיד, הנחת סיביי תקשורות אופטיים, הנחת קווי חשמל ועוד תשתיות.

מדינת ישראל תרתום את כל היכולות שלה, את כל הניסיון שלה, במלוא התנופה והמחויבות, למימוש פרויקט שיתוף פעולה שהוא הגדול ביותר בהיסטוריה שלנו. כל משרדי הממשלה יונחו על ידי להירתם להגשמת החלום הזה. הטלתי על המטה לביטחון לאומי במשרדי לרכז את עבודת המטה הלאומית, וגם לתאם תיאום הדוק עם ארה"ב ומדינות אחרות, כדי שהחזון הזה יהפוך למציאות בהקדם האפשרי.

היום הזה הוא יום בשורה לכל אזרחי ישראל. בשורה שמובילה אותנו לעבר עידן חדש של השתלבות ושת"פ אזורי ועולמי, ייחודי, וחסר תקדים.

יחד נעשה, ויחד נצליח".

וידאו: לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

26 תגובות

  1. بسم الله الرحمن الرحيم
    الخير والبركة والشفاء ودخول الجنة والنظر الى وجه الله سبحانه وتعالى في الجنة باتباع ودخول واعتناق دين الاسلام

  2. מר נתניהו זהו חזון באספמיה, זה יקח 40 שנה במינימום, לפרויקט כזה תצטרך ממשלת ישראל להוציא מיליארדים שאין לה, ואם יש לה אזי אלה יירדו
    לטימיון, כאזרחית מדינת ישראל ואוהבת את מכורתי, אני מוצאת בנאום שלך בריחה מהמציאות הקיומית היום יומית של מדינת ישראל,
    אתה לפי דעתי אינך מבין
    מה זה להיות מנהיג בעל חזון. החלום שלך איננו חזון, אלא חזון בלהות.
    חזון של מנהיג טוב, היא חלוציות דהיינו מה טוב למדינה שלי מה טוב לעם שלי, איך אני עוזר לעם שלי להיות הרבה יותר טוב מאשר הוא.
    בחלומך אני רואה בריחה מהמציאות, אי יכולת להוביל מדינה בריאה ברוחה, נו אז תושבי קרית שמונה ירכבו על הרכבת
    ויגיעו לבית החולים רמב"ם וימתינו שעות בתור.
    תבנה להם בית חולים
    בקרבתם, הרבה יותר חשוב מרכבת.
    והעיקר תשקיע את מירב מאמציך בהכנת תכנית כנגד רעידת אדמה, שממילא תימחה באחת את חלומך הלא ריאלי.
    תארגן אוטובוסים מורכבים מטרוניות שיוצאים כל 10 דקות ממרכז תל אביב לקרית
    שמונה

  3. יהודים בייחודים

    בתוך מערכת כלכלית מתנדנדת במזרח התיכון, מצליחה מדינת ישראל להחזיק איכשהו משק יציב ומרוויח. למה? הראש היהודי. ידוע שליהודים יש ראש טוב לכסף, אבל כדי להבין מאין נובע הכישרון הנדיר הזה צריך לקפוץ 3,800 שנה אחורה בזמן אל ממלכת בבל.

    בזמנים ההם ניהלו בני האדם חיים שבהם כולם הרגישו כאיש אחד. הם חיו חיי חמולה כמו להקת בעלי חיים, אך לפתע חלה באנושות קפיצת התפתחות מהותית, ומאז הבבלים החלו לייחס יותר חשיבות ל"אני" ופחות הרגשה לכלל.

    הקפיצה התרחשה כתוצאה מהתפתחות כוח הרצון, המנגנון הפנימי של כלל היצורים הנבראים. בחברה האנושית דאז נולדו מאוויים חדשים, התפתחו המדעים, יכולות המסחר ויסודות הכלכלה. נולדה היוזמה לבניית מגדל בבל ו… נולד גם אברהם.

    אברהם אבינו לא גדל בבית רגיל. אביו היה עובד אלילים גדול והוא ספג ממנו הכול. אבל אברהם הרגיש שיש במציאות משהו נשגב יותר. הוא חיפש את הכוח שמנהיג באמת את החיים, ומתוך השתוקקות גדולה הוא גילה שהכוח שמנהל את העולם הוא כוח עליון אחד.

    הוא גם השיג שכדי להתקרב אל הכוח האחד צריך להתאחד מולו בלב אחד; להיות אנושות אחת, כמו שהייתה לפני התפתחות הרצון, אבל הפעם בהבדל גדול: מתוך בחירה ומודעות וכנגד תחושת הנפרדות.

    האנשים שנמשכו לרעיון שהפיץ אברהם והתקבצו סביבו היו מי שיהפכו ברבות הימים לבני ישראל, העם היהודי. הרבה לפני שהיהודים נעשו מומחים בענייני כספים, הם התמחו בחיבור הלבבות. המושג "יהודי" מצביע על יכולת לבצע איחוד עם הזולת, ייחוד רגשי שדרכו נוצר קשר עם הכוח העליון האחד. זה היסוד של היהדות.

    אחרי יציאת מצרים, קבלת התורה והנדודים במדבר, הגיעו היהודים לשיאם. על אדמת ישראל הקדושה הם השיגו מדרגה רוחנית של אחדות שנקראה "בית המקדש". אלא שהרצון האנושי שהמשיך להתפתח ולגדול הגיע לרמה כזו שהם כבר לא יכלו להתגבר עליו ולהתעלות מעל הפירוד שהכתיב. כתוצאה הבית נחרב והיהודים הוגלו מהארץ. אדמת ישראל נועדה לצורך חיבור ישראל, אם לא מתחברים עליה אז נפלטים ממנה.
    בזמן הגלות, המנהגים והמסורות שמרו על אורח החיים בקהילות היהודיות. זה הקל על שמירת הקשר בין היהודים בתפוצות, על פיתוח מסחר ועסקים. אותה עוצמה שהייתה ליהודים בחיים הרוחניים, כלומר היכולת להתחבר באהבה לאחרים, הותירה בהם יכולות חיבור גשמיות יוצאות דופן.

    העובדה שהיהודים חיו כמיעוט בקרב אומות אחרות, הביאה לכך שדאגתם העיקרית הייתה הבטחת קיומם בין אנשים ששנאו אותם. הכסף היה אמצעי לקניית שלומם. שליטי המדינות היו צריכים כסף, והיהודים היו מקור שסיפק אותו. כמו כן, היהודים נמשכו לדברים בעלי ערך שאפשר להסתירם בקלות. זהב, יהלומים, חפצים שאדם יכול לשאת איתו אם צריך לברוח. הם השקיעו במדע, בהשכלה, ברכישת מקצועות בתחום הפיננסים והרפואה, מתוך הבנה שמומחיות כזו תבטיח להם פרנסה בכל מקום בעולם.

    מהגֶּנים של העם היהודי – שטמון בהם פוטנציאל לחיבור – הגיעה גם ההצלחה בעסקים. אומנם בעשורים האחרונים הכישרון בולט פחות ורמת ההצלחה של היהודים מתקרבת לזו של יתר העמים, אבל בתודעת העולם צרוב קשר בין יהודים לבין משברים כלכליים. איכשהו תמיד מתעוררת תחושת בטן שהיהודים שוב בישלו משהו רע.

    שנאת העולם אלינו תתגבר והראש היהודי לא יעזור לנו יותר. גם ההצלחה הכלכלית של מדינת ישראל לא תעזור מנגד, ואת כל ההכנסות נוציא על ביטחון. הוחזרנו לישראל כדי להקים בפעם השלישית חברת מופת יציבה שתיישם את השיטה לחיבור של אבותינו, חברה שתיתן דוגמה איך אנשים שונים מכל קצות תבל מצליחים להתעלות מעל ההבדלים ולהתחבר באהבה.

    עלינו ארצה כדי לסגור מעגל, להתאחד ולהפיץ את השיטה ל"בבל המודרנית", כנדרש מצאצאי בית אברהם. לכך מצפה מאיתנו העולם. ברגע שנתחיל לייצר חיבור רגשי בינינו ונתעמק בעסקי הרוח שהם ייעודנו, האנושות תרגיש שזורם מפה כוח טוב. האויבים יירגעו וירצו להתקרב אלינו, והארץ תפרח ותהיה לנו תקומה.

  4. هذا نتائج عملي بتقارير ✍🏻🗒️ للأمن والدفاع المشترك 🤝🏻 🗞️ اما المشاريع فهي تابعه بداخل القومي للبلاد

  5. לא לתלות יותר מדי תקוות בארה"ב.
    אירן תדאג שישראל תתייבש והציר עליו אתה והסנילי בבית הלבן מקשקשים, יעבור דרך סוריה ולבנון.

Back to top button