סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס צוות שרים מיוחד לבחינת דרך הטיפול במסתננים מפרי חוק

אש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום צוות שרים מיוחד לבחינת דרך הטיפול במסתננים מפרי חוק, בעקבות אירועי האלימות והפרות הסדר שהתרחשו אתמול בתל אביב.

ראש הממשלה נתניהו בפתח הדיון:
״ההסתננות הבלתי חוקית המסיבית לישראל מאפריקה, היוותה איום ממשי על עתידה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. את האיום הזה בלמנו על ידי בניית הגדר; בניית הגדר הייתה כרוכה בהתגברות על התנגדות של מערכת הביטחון ויריבים פוליטיים. כשבלמנו אותה, עצרנו את ההסתננות לחלוטין, ואני גאה על כך שהממשלות בראשותי עשו את זה.

נשארה בעיה של אלה שכבר נכנסו לפני השלמת הגדר, מדובר בכמה עשרות אלפים של מסתננים בלתי חוקיים שנכנסו לארץ. אנחנו הוצאנו 12 אלף מהם מרצון, באמצעות תמריצים שונים וצעדים שונים. רצינו יותר, הצענו שורה של צעדים, לרבות הפיקדון לאחרונה, ולצערי כולם נדחו על ידי בג"ץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דבר אחד שלא הצענו, וטוב שלא הצענו אותו, זה מתווה האו"ם. מתווה האו"ם היה מאזרח 16 אלף מסתננים בלתי חוקיים, והיה יוצר תמריץ אדיר למאות אלפי, אם לא מיליוני אפריקנים שהיו מסתערים שוב על מדינת ישראל, ולכן זה פתרון גרוע. מי שמציע את זה, מציע דבר שיחזיר את הבעיה לקדמותה.

עכשיו נשארה בעיה רצינית עם המסתננים הבלתי חוקיים בדרום תל אביב ובמקומות אחרים, אבל מה שקרה אתמול היה חציית קו אדום. זו התפרעות, זו שפיכות דמים, אלו פרעות שאנחנו לא יכולים לקבל.

לכן, הדבר הראשון שאני עושה הוא לאחל החלמה לשוטרים שנפצעו במהלך הניסיונות להחזיר את הסדר. אנחנו מבקשים צעדים חזקים נגד המתפרעים, כולל גירוש מידי של אלה שנטלו חלק בזה. אני מתקשה להבין מדוע תהיה לנו בעיה עם אלה שמכריזים שהם בעצמם תומכי המשטר, ולכן הם בוודאי לא יכולים לטעון טענת פליטות.

אני מבקש גם שהפורום הזה יכין תכנית שלמה ומעודכנת להוצאתם של כל שאר המסתננים הבלתי חוקיים ממדינת ישראל, וזו התכלית של ההתכנסות הזאת היום״.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

20 תגובות

  1. אני מציע שתומכי המשטר ,יתארחו באופן קבוע בבתיהם של שופטי בית המשפט העליון . זה יגרום להם הרבה מאוד נחת רוח.

  2. נתניהו.המניק.את.הזרים.להעיף.אותם.ללא.תנאי.את.כול.הבלתי.חוקים.ועל.חמתם.של.כול.השופטים.המושחתים.ולא.לכבד.את.החלטות.בגץ.שפועל.נגד.המדינה.ולהעיף.טת.היועצת.מיכרה.ולהאשים.אותה.על.בגידה.במדינה.ובציבור.ובלי.לפחד.כי.רוב.העם.נגד.השופטים.המושחתים.

  3. אני מחזיק באזרחות צרפתית ועושים לי בעיות על בעיות בכדי לממש את אזרחותי ולא הצלחתי ואלה באים לפה ועושים רק באלאגן תתעוררי כנסת ניכבדה הצבעתנו בתנאי שתקיימו את שהיבטחתם.

  4. אני בחרתי בך שנים רבות !
    אתה מבחינתי היום רק יודע לדבר ! מעשים מזמן כבר אתה לא עושה … רק מתבכיין שכולם מסביב אשמים .
    הלוואי ותחזור לעשות יותר מאשר לדבר ותדאג לטפל בנושא !

  5. * הבעיה שלנו מתחילה ב-אריתריאה"

    * אמר גרמאי, ממובילי המחאה.

    * "זו דיקטטורה,

    * הנשיא איסיאס אַפרֵוֶקי –

    * הנשיא שם יושב 30 שנה

    * על הכיסא ו- מסרב לרדת.

    * לכל האנשים אין מה לאכול,

    * אין מה לשתות.

    * זו הסיבה שיצאנו דרך סיני,

    * כל אחד נדד

    * כמעט חודש-חודשיים ברגל.

    * חלקנו פה כבר יותר מ-15 שנים,

    * ו- אין עזרה.

    * ביקשנו שיפתרו את הבעיה

    * ו-שלא יעשו תומכי איש דמים

    * שום פסטיבל בחסות

    * קונסוליה אריתראית

    * אמר גרמאי,

    * ממובילי המחאה.

    * משוכנע ש-

    * העימותים האלימים

    * הם חלק מ-

    * אסטרטגיה מכוונת

    * ש מובילה

    * הממשלה באסמרה-

    * בירת אריתראיה :

    * "היא

    * חונטה של-

    * דיקטטור אכזר

    * הנשיא איסיאס אַפרֵוֶקי –

    * מנסה לייצר עימותים

    * כל כך מוכרים אצלנו …

    * בין חלקים של העם.

    * לכן שלח 300

    * בעלי חולצות אדומות

    * לעקוב אחרינו-

    * חולצות כחולות

    * כי זה שלטון דיקטטורי,

    * אין להם שום דרך

    * לטפל בכלכלה

    * ו- לכן הם

    * מייצרים את הסכסוך

    * ו- האלימות הזאת

    * בעזרתו האדיבה של-

    * " מְאָרֵחַ " …

    * Ben Nitai John J. Sullivan Jr. Milikovski Netanyahu

    * כדי שכולם

    * ידברו רק על זה"

    * כדברי – גרמאי,

    * ממובילי המחאה.

  6. המדינה שלנו חיה ללא רוח, ללא עתיד, ללא חינוך לאומי נכון. אנחנו חייבים לשנות את עצמנו, את הקשר בינינו, את האווירה הלאומית הפנימית שלנו כאן במדינת ישראל. לחנך את עצמנו על ברכי אהבת הזולת, על הכלל "ואהבת לרעך כמוך" – להרים את הדגל הזה של היהדות האמיתית, לא הפורמלית. כאשר זו תהיה הרוח כאן, המונים מאומות העולם יימשכו ויבואו לנשום את אוויר הפסגות הזה. אז לא נצטרך להסביר ולא להצטדק.

    במקום לתת דוגמה יפה כזו לעולם, אנחנו ניצבים כעת מול פני האנושות ונותנים דוגמה הפוכה – החל מהתנהגות הממשלה ועד להתנהלות באלימות בכל תחום – כולם נמצאים בתחרות זה עם זה, מצפצפים זה על זה. רק בחסדי ה' אנחנו עוד קיימים כאן עם כל הפשלות שאנחנו עושים יום יום.

    אלו דברים שצריך לחזור ולהסביר – קודם כול לעצמנו. שונאי ישראל הגדולים ביותר הם אנחנו עצמנו, כי ישראל היא בראש ובראשונה מושג רוחני של חיבור, של אהבה, של תמיכה ודאגה הדדית – ואנחנו בשנאה זה לזה, בדחייה זה מזה, מביעים שנאה, בוז וזלזול ברעיון היהודי, בועטים בחוקי הכוח העליון. אין פלא שכולם מתייחסים אלינו באופן דומה. אנחנו בעצמנו זורעים את השנאה באוויר הבינלאומי וקוצרים את התבואה בהתאם.

  7. הבנתי שבמשפחת נתניהו גם מטפלת דובאי נחשבת מסתננת ועובדת זרה חבל מבלי להקניט מישהו שדואג לי שם למעלה חשבתי שהיא תקבל חסידי אומות עולם , לדעתי ביבי קצת מתעמר בעובדיו משום שבראיון עם בועז גולן הוא שעובדת שלו התלוננה על אב הבית וכאילו מזה מקור ראשון ללעג עובדיו , אז לפני שאתה שולח את מרת נויימין להכריח לבחור בביבי , אז תעשה ביעור חמץ כמו שעשינו במענית בסדר פסח דאז , אתה מצייג מדינה ואולי מאחרי הקלעים את משפחות השכול אינני יודעת , אל תהיה לנו מרה שחורה של קצב 2 , זה לא שהוא אמר איזה מילה הוא מועסק עם תלוש של משרד ראש הממשלה אסור בתכלית האיסור לכסוס לה קצה הציפורן נגד רצונה , חבל שהמשרד לא מרוענן פעם שנתיים כמו מדריכי כושר רענון תעודת ע"ר
    אולי הם היו לומדים להתנהג .

Back to top button