חדשות הארץ
דיר אל אסד: שני לוחמי אש איבדו הכרה בניסיון חילוץ ילד שנפל לבור
שני לוחמי כיבוי והצלה איבדו הכרה במהלך ניסיון חילוץ ילד שנפל לתוך בור בכפר דיר אל אסד בגליל המערבי. מעדויות ראשוניות בשטח עולה כי שני הכבאים איבדו את הכרתם לאחר שנפלו לתוך הבור ממנו ניסו לחלץ את הילד. צוותים רפואיים שהוזעקו לזירה פועלים למתן טיפול רפואי לנפגעים וצוותי תגבור של יחידות כב"א בדרכם למקום על מנת לסייע בחילוץ. עדכונים בהמשך.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה