סרטונים

ראש הממשלה נתניהו ביקר את הפצועים מהמבצע בג'נין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום את הפצועים מהמבצע הבוקר בג'נין, בבית החולים רמב"ם בחיפה. תחילה ביקר רה"מ את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש: רס"מ ת', רס"ב א' וסמ"ר ב', ובהמשך את רס"ל י', לוחם יחידת עוקץ, ואת סמל אבייה טרונך, לוחם בסיירת צנחנים.

ראש הממשלה שמע ממנכ"ל בית החולים פרופ' מיקי הלברטל וממנהל מחלקת הטראומה ד"ר האני בחוס על מצב הפצועים ועל הטיפול הרפואי שקיבלו.

בנוסף, שוחח רה"מ נתניהו עם לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, שביקרו את חבריהם בביה"ח ושמע מהם על השתלשלות האירועים הבוקר בג'נין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בהצהרה לתקשורת בתום הביקור:
"אנחנו מכים בטרור בעוצמה ובנחישות. בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו ועצרנו מספר שיא של מחבלים. כך היה גם בפעולה באזור ג'נין. כוחותינו חיסלו כמה מחבלים ועצרו אחרים, נתקלו במערב אש ופעלו בצורה יוצאת מן הכלל.

ביקרתי עכשיו את הפצועים, אנשים מרשימים ביותר. צריך לציין שהם באים מכל חלקי החברה הישראלית וצריך לראות את זה, לוחם דרוזי, לוחם ממוצא אתיופי ולוחם שעלה לפני עשרות שנים מאוקראינה לצד לוחמים אחרים. פשוט מרגש לראות אותם מושיטים יד אחד לשני, כתף אל כתף, וכיצד הם פעלו בשטח כדי לחלץ את חבריהם.

זו הנחישות, זו העוצמה וזו המחויבות שלנו להילחם בטרור באשר הוא. אנחנו נמשיך לעשות את זה, וכשאתם פוגשים את הלוחמים האלה אתם מבינים שלעם ישראל ולמדינת ישראל יש במה להתברך.

אני רוצה להודות גם לרופאים, לצוות הרפואי, לאחיות והמנתחים על הטיפול היוצא מן הכלל שאתם נותנים ללוחמים שלנו. זו חלק מהעוצמה של החברה בישראל".

וידאו: איתי בית-און, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

19 תגובות

  1. 🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️الارض لنا فلسطين وبس لا وجود لكم على ارض فلسطين

  2. מדינה בחרדה

    בעקבות המצב החברתי במדינה, הפיגועים והמתיחות הבלתי פוסקת ברחובות, חלה עלייה חדה בכמות הישראלים שפונים למוקדי חירום ומדווחים שמצבם הנפשי הדרדר בתקופה האחרונה, הם חשים חרדה וחוסר ודאות. הימין חש שלמרות שניצח בבחירות דמוקרטיות, לא ניתנת לו האפשרות למשול. השמאל חושש ממדינת הלכה. שני הצדדים פוחדים שלא יוכלו להמשיך לחיות בארץ, ששיטת הבחירות כבר לא עובדת, מודאגים לגבי עתיד ילדיהם, ומוטרדים מכך שכל מה שנסמכנו עליו עד כה מתפרק.

    עם ישראל צריך להבין שאם הוא לא ישקיע זמן ואנרגיה ויעסוק מרצונו באיחוד העם, אז כפי שהיינו מפוחדים ורדופים בארצות הגולה, מוקפים בשנאה ובלחצים וחוטפים מכות על בסיס קבוע, כך יהיה גם כאן בארצנו הקטנה. כל אדם פרטי ירגיש שאפילו בביתו אין סיכוי לחיות בתחושת ביטחון. נראה מיום ליום איך הרגשת הביטחון שלנו תדעך, ונתחיל לגלות שהיא כבר אינה תלויה בצבא חזק, אלא רק במידה בה נסכים להתחבר ולהתקרב בינינו מעל ההבדלים והבעיות שקורעים אותנו זה מזה.

    השנאה בינינו אינה חדשה. מאז ומתמיד היה העם הזה שרוי בשנאה הדדית, שמאל נגד ימין, אלו נגד אלו. כפי שקיימות שבעים אומות עולם, גם בתוך עם ישראל קיימים עשרות הבדלים שדוחפים אותנו הרחק זה מזה, ופתרון באופק אין. בקצה מנהרת השנאה לא מבצבץ שום אור של חיבור. הפילוג לא נובע מעדות או מדעות שונות, אלא מחוסר ההבנה שהפעולה הנדרשת מאיתנו היא אחת: להתעלות מעל ההבדלים ולראות את עצמנו כעם אחד.

    הטבע בכל דרגותיו מהאלקטרון והפוזיטרון שבאטום, ועד לכוחות הרוחניים שמנהלים את המציאות, נשלט על ידי שני כוחות מנוגדים, חיובי ושלילי, כוח הפירוד וכוח האיחוד. תפקידו של עם ישראל לאזן בין שני הכוחות הללו. כשישראל לא מגבירים את עוצמת הכוח החיובי בקשרים הפנימיים שבעם, הכוח השלילי שולט בעולם ומביא עימו ייסורים פנימיים וחיצוניים לכל האנושות. אומות העולם מרגישות שהסבל שלהן מוקרן מהשנאה שמבעבעת בתוך עם ישראל, ועל כך הן לא סולחות לנו.

    מצד שני, הכוח העליון ברא בעם ישראל את האגו הגדול באנושות, ואנחנו עומדים חסרי אונים מולו, כלואים בתוך הטבע הרע, אבל לא רוצים לשמוע איך לצאת מהמצב. הכוח העליון הוא שלא מאפשר לנו למצוא שום פתרון מלבד איחוד. רק אם נכוון ליבנו לכך, הוא ייתן לנו את הכוחות להצליח להפוך לעם אחד, להגיע לאהבה בינינו ולהיות דוגמה לכל העמים. כל עוד נדחה את הידיעה הזו משכלנו ומליבנו, שום פתרון לא יועיל למצב.

    בשורה תחתונה, מה מייצר את החרדה בעם? העובדה שאנחנו לא עובדים כדי להתקרב איש לרעהו. בנוסף, הפירוד שנוצר כעת בתוך המשפחות, בעבודה, עם חברים, גם הוא מגביר לרבים את תחושת החרדה, כי פתאום דבר כבר אינו יציב. כל עוד נתנהל בבורות, נשלטים על ידי דחפים, מוסתים על ידי תקשורת וכוחות חיצוניים, אין לנו סיכוי לצאת ממעגל הקסמים הזה. מה שעלינו לעשות זה להכיר את ייעודו של העם היהודי, וללמוד איך להעלות את כוח האהבה מעל לכל הפשעים המתגלים בינינו.

  3. אדוני ראש הממשלה ביבי אתה יודע טוב שהחיילים הם דרוזים בדואים אתיופים למה לו תכבדו אותם באזרחות רק בצבא אתם חושבים עליהם כמעט לא תמיד תודה

Back to top button