מבזקיםצבא וביטחון

צה"ל איתר משגר דמה בצפון השומרון, "הטיל" עשוי מקרטון ולא היווה סכנה

אתמול (רביעי) הופץ ברשתות החברתיות סרטון של ניסיון שיגור חפץ הנחזה לטיל מצפון הגדה המערבית לעבר היישוב שקד שבצפון השומרון.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוח צה״ל שפעל מוקדם יותר היום במרחב חטיבת מנשה איתר משגר דמה בכפר נזלת. המשגר הועבר להמשך טיפול כוחות הביטחון."

יהב עצמון רבש"צ שקד פרסם הודעה לתושבים ובה נכתב: "בשעות האחרונות פורסם סרטון ברשתות הערביות בו מוצג לכאורה מעין "טיל" קטן מכוון לשקד ועליו כיתוב בערבית. האתר זוהה והאירוע נחקר כעת ע"י צה"ל. חשוב לזכור, המחבלים שמצליחים פחות בשטח מול צה"ל עושים מאמצים לערער את הביטחון שלנו בדרך הקלה ביותר, הפצת תעמולה בתקשורת. כידוע בשונה מהמצב בעזה צה"ל נמצא בכל השומרון, שולט בשטחי הכפרים סביבנו ומונע את האפשרות שיווצר מצב דומה לזה שבעוטף עזה. כאמור האירוע הספציפי נחקר ומטופל ע"י הכוחות בשטח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גורם ביטחוני ציין כי "הטיל שנראה בסרטון ופורסם על ידי עיתונאי המזוהה עם חמאס עשוי מקרטון ובתוכו חומרי זיקוקים שלא יכלו להספיק לגרום לו להתרומם יותר ממטרים בודדים. הוא התפוצץ באוויר בגובה של כשלושה מטרים ולא היווה שום סכנה לישובים היהודים הסמוכים לאזור".

הגליל שממנו עשוי "הטיל"
הגליל שממנו עשוי "הטיל". פורסם ברשת, שימוש לפי סעיף 27 א'
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button