חדשות הארץמבזקים

רגב: מצטערת על החלטתה של נסרין יוסף להסיר מועמדותה להדליק משואה

השרה מירי רגב הביעה צער על החלטתה של נסרין יוסף, להסיר מועמדותה להדליק משואה ביום העצמאות, עקב איומים על חייה ועל חיי משפחתה. השרה מסרה שהיא מכבדת את החלטתה וזאת בכדי למנוע מנסרין כאב נוסף מעבר למה שכבר חוותה ב-7 באוקטובר.
השרה רגב גאה ומצדיעה לנסרין ואיאד על כך שסיכנו את חייהם על מנת להציל אזרחים אחרים.

השרה רגב ציינה כי השיחה עם נסרין בה התבשרה על בחירתה שלא להדליק משואה הייתה מרגשת במיוחד ושהיא מאחלת לנסרין ומשפחתה רק טוב.

בהודעה שמסרה נסרין לוועדה נכתב כי היא מבקשת להסיר את שמה מרשימת המועמדים להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד צוין בהודעתה: נסרין, שהפגינה אומץ בלתי רגיל כאשר בעלה איאד עזב את בני משפחתו וחבר לכיתת הכוננות של מושב יתד מיוזמתו תוך כדי שמפקדו מבקש ממנו לא לצאת, איאד ענה לו: ״אני מעדיף למות עם מדי צה״ל ולא כמו עכבר בממד״. נסרין, מיד נזכרה שהשכנה שלה לבד עם בנותיה והלכה להביא אותן כדי שישהו איתה בממד שבביתה.

במקביל, כיתת הכוננות ורבש"צ מושב יתד תפסו את המחבלים הראשונים, אזקו והביאו אותם ליד הבית של נסרין ואיאד. טלפון של אחד המחבלים צלצל ונסרין נתבקשה להיות המתורגמנית. מידע זה עזר לכיתת הכוננות למצוא מחבלים נוספים.
למחרת צ״חי פינה את מושב יתד ומשפחת יוסף התפנתה לצפון ומשם התפנו לאילת.

במשך שהייתה של משפחת יוסף באילת, הסיפור של נסרין התחיל להתפרסם בתקשורת.

ערבים שזיהו אותה החלו לאיים עליה ואף תקפו אותה וקרעו שרשרת מגן דוד מצווארה.

אי לכך ובנוסף לאיומים נוספים נסרין החליטה בכאב גדול להסיר את מועמדותה ממעמד מכובד זה, על מנת שנפשה לא תיפגע מעבר למה שנפגעה מאירועי ה7.10 . ובכך גם לשמור על בני משפחתה מכל איומי המדיה והתקשורת.

לסיום נכתב בהודעה: נסרין ואיאד מודים מקרב לב על הכבוד שניתן להם לשאת משואה ולעמוד במקום שבו גיבורים ואנשי רוח גדולים עמדו.

משואות - משואה
מארק ניימן, לע"מ

Back to top button