חדשות הארץמבזקים

קמפיין חוצות באשקלון: שורדי שואה אוחזים בתמונות של חטופים

עיריית אשקלון העלתה קמפיין חוצות בה מופעים שורדי שואה תושבי העיר אוחזים בתמונות החטופים בסימן "לזכור ולא לשכוח".

קמפיין החוצות הופק על ידי עיריית אשקלון בשיתוף עמותת עמך לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, במטרה להגביר את המודעות לחטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס, לצד שורדי השואה שבינינו. על פי דוברת העירייה, המסר הוא: לא לשכוח – לא את שורדי השואה ולא את החטופות והחטופים. .

שורד השואה, ברוך ברדה, שמשתתף בקמפיין: "התרגשתי מאוד לקחת חלק בקמפיין. כשהגיע הצלם עם התמונה של החטוף אלכס לובנוב, לקחתי את התמונה, הצמדתי אותה אליי והתייחדתי עם המצב הבלתי נתפס שבו הם נמצאים. במהלך כל המלחמה היינו באשקלון ובמשך כל התקופה אנחנו בתפילה גדולה ובאהבה גדולה לארץ שלנו, אנחנו חייבים לאחוז בה חזק. רק לאחוז בה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר, תומר גלאם: "השנה הקמפיין של יום השואה עוצמתי יותר מתמיד. שורדי שואה תושבי העיר אשקלון ששרדו את הנורא מכל ונלחמו ברוע במהלך השואה, אוחזים בתמונותיהם של החטופים שלנו, תושבי העיר אשקלון או שיש להם בני משפחה באשקלון. הקמפיין הוא תזכורת למשפט "שבכל דור ודור קמים לכלותינו", ויחד אנו נמשיך לעמוד איתנים ומאוחדים אל מול כל אויב, יחד ננצור, נזכור ונישא את לפיד הזיכרון בראש מורם. נבטיח לזכור ולא לשכוח".

מעמותת עמך נמסר: "השנה, אנחנו כולנו דואבים את הכאב של אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה שעדיין מתקיימת. עם זאת, אנחנו רוצים לשאוב כח מהשורדים ששרדו את התופת של השואה, אנחנו רוצים להתאחד יחד ולתת תמיכה בימים קשים אלו".

קמפיין שורדי שואה למען החטופים - עיריית אשקלון
צילום: אדי ישראל
קמפיין שורדי שואה למען החטופים - עיריית אשקלון
צילום: אדי ישראל

Back to top button