סרטונים

טקס האזכרה לחללי מערכות ישראל של ארגון "יד לבנים"

שידור חי: טקס האזכרה לחללי מערכות ישראל של ארגון "יד לבנים" בבית יד לבנים בירושלים.

וידאו: משרד הבטחון

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Q_w9XWuHxHs?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

25 תגובות

  1. Beautiful Service…May HOLY LORD be with you all…
    I Pray for your Peace but it's hard to perceive with all the sadistic enemies you have to deal with…
    The Written Word of the LORD will be fulfilled…
    One will come in Peace and wisdom and claim to solve all your problems…
    BEWARE…

  2. טקס מכובד ומכבד מאד.
    זה היום שהוא נשגב מאד .
    זוכרים ומתיחדים עם הכאב .
    מחבקים את משפחות השכול.
    ליום אחד אנו כולנו בלב אחד עם הכאב.
    יהי זכרם ברוך לעד ולנצח נצחים !

  3. טפש כחלב עינימו יעטף שית חמאס למו. אנשי דמים ומרמה. מעל 13,000 תינוקות בשנה נרצחים בישראל במעי אימם במימון "משרד הבריאות" של המדינה

  4. הרבנים הראשיים לא היו צריכים להגיע. הם לא שירתו בצבא. שיסתדרו לבד. שהם רוצים את החרדים לכבוד אז הם צריכים להגיע. בושה וחרפה למחאה.

  5. בנימין נתניהו איש יקר אנחנו מודים כל יום לאלהים ששלח אותך אלינו אינטליגנטי חכם רהוט וכל נאום שלך מראה עד כמה המתחרים שלך לא משתווים אליך יהיה זכרם של כל הנופלים צרור בצרור החיים אמן🙏

  6. עוד לא אבדה תקוותנו?
    העם היהודי חי על התקווה מאז ומתמיד, אבל דווקא בימים אלה קשה לומר את המילה הזאת מבלי להתכווץ מעט מהרגשת הפער הפנימי בין התקווה המפורסמת שלנו, לפילוג שמתגלה בחברה הישראלית. מדהים לראות איך למרות יכולתם של כלי התקשורת לחבר בין אנשים בקלות, אנחנו מצליחים דווקא להחריב בעזרתם את כל מה שנותר מהקשר הטוב בינינו.
    למרות שעם ישראל ניזון מהתקווה שליוותה אותו לאורך היסטוריה רצופת תלאות, אנחנו חשים היטב שמשהו לא עובד פה באופן סיסטמטי, משהו לא מסתדר כבר 75 שנים בארצנו. קיבלנו פיסת אדמה שנועדה לאפשר לכל היהודים לחיות יחד, ולהקים כאן מדינה וחברה שייטיבו עם כולנו, ועדיין למרות שזכינו למוחות חריפים, צבא חזק וכלכלה יציבה, כמעט לא ניתן להביט לעתיד ולראות שם תמונה אופטימית. עדיין באוויר הישראלי תלויה השאלה: מה יהיה? איך נסתדר כעם? מה יעלה בגורל היהודים בישראל ובעולם?
    הבעיה האמיתית היא ששכחנו. שכחנו שהעבודה האמיתית שלנו אינה בסלילת כבישים והקמת סטארט-אפים, אלא בחיבור הלבבות מעל כל המרחקים שבינינו.
    התקווה תמיד משתלשלת ממעלה למטה, מהכוח העליון ללב האדם. מהכוח שמסוגל לחבר בינינו ולהוביל אותנו למימוש מטרתו המוחלטת. ומהו הרצון של הכוח הזה? שהכלל הגדול "ואהבת לרעך כמוך" יתקבל בקרב העמים כולם, ונגלה שכולנו משתייכים לאנושות אחת תחת כוח עליון אחד.
    העם שלנו נולד מתוך חיבור והוא מתקיים רק מתוך חיבור, לכן גם התקווה שלנו תלויה בכך שנפנים את הצורך המיידי להגביר את הקרבה בינינו, ואת תפקידנו לחבר את כל האנושות למשפחה אחת גדולה.
    למעשה יהודי זה לא לאום, זו נטייה לחיבור בין כל בני אדם להיות יחד, ועד כמה שהדבר נשמע פרדוקסלי, לפי חכמת הקבלה דווקא עם ישראל נועד להיות הדוגמה לאיחוד בפני כל העמים. רק כשיבוא הזמן שבו נצליח להתאחד בינינו, נוכל לממש את ייעודנו ולמסור את הרגשת הכוח העליון לאומות העולם. אין מנוס, העתיד הטוב שכולנו מצפים לו יתממש רק במידת תיקון הקשרים בינינו.
    לכן דווקא תקוותנו הנצחית מעמידה בפנינו את החובה לחנך תחילה את עצמנו, ולאחר מכן את כל העמים, ולהדגים להם איך לחיות בצוותא, בחברותא, מתוך הרגשת איחוד בינינו. האתגר האמיתי שניצב בפנינו היום הוא פשוט להרגיש אחים.
    גולדה מאיר אמרה, "פסימיות היא מותרות שיהודי אינו יכול להרשות לעצמו", בשום מצב אסור לנו להרים ידיים, תמיד להישאר מלאי כוחות וחדורי אמונה שנצליח כבר עכשיו להפיץ את הנוסחה של קיום האנושות "כאיש אחד בלב אחד".
    ולמיואשים, תזכרו שתמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.

  7. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  8. ))(( בביאת הגואל בקרוב נתנחם כולנו!!
    חיי תענוגי הגוף הזמניים, החולפים ונעלמים ו-כלא היו, אינם יכולים לשמש כתחליף לאיכות חיי הנשמה הנצחיים.

    ועל זה אמרו חכמינו זכרונם לברכה;

    "יפה שעה אחת בתשובה ומעשים טובים בעולם הזה מכל חיי העולם הבא".

    "יפה שעה אחת של קורת רוח בעולם הבא מכל חיי העולם הזה".

    מהמרים על חיים נצחיים בעד נזיד עדשים. צירוף כל תענוגי העולם הזמניים לא יגיע לאיכות חיי נצח.

    זה לא "ויכוח" על איכות חיים זמניים החולפים ו-נעלמים ו-כלא היו.
    זה "מיקוח" על כדאיות התחלופה, בין תענוגים זמניים, לחיי נצח!!

    כל עוד המדענים לא המציאו פטנט לחיות חיי נצח איכותיים. הרי חיים בלי תורה ומצוות. בזבוז אחד גדול.

    בלי הבנה ואמונה שיש מטרה לבריאה מצד הבורא, אין ולא תהיה לאף אחד תשובה;
    לשאלת השאלות;

    מדוע בכל דור נולדים – מתים – עשרות מיליארדי יצורים. בני אדם. בהמות. עופות. דגים. וכל שאר בעלי חיים. מדוע לא נברא העולם בצורה שכל בעלי החיים חיים לנצח?!.

    עוד יותר לא מובן, במשך כל הדורות, מאות מיליוני אנשים מתו ממלחמות. באכזריות, מכל מיני מחלות – מגפות. איפה הצדק והיושר?!

    ובכלל צריך להבין. בשביל מה בכלל נולדנו בעולם אכזרי מצד אחד. ובעולם כל כך נחמד מצד שני.

    מאיפה אנחנו מגיעים ולאן אנחנו הולכים?!.

    התשובה ניתנה בהתגלות האלוקית על הר סיני

    הדת היהודית מיוסדת על התגלות ה-אלוקים בהר סיני, העם היהודי לא רצה לקבל את הדת על ידי משה רבנו, מבלי שהם ישמעו, את עיקרי הדת מהקדוש ברוך הוא בעצמו.

    ההתגלות הייתה לעיני מאות אלפי יהודים. הסיפור של המעמד הייחודי הזה עובר מדור לדור. על פי ההיגיון וכללי אבחון היסטוריה, המסקנה המתחייבת היא ש-הסיפור הזה אמת לאמיתו.

    כל יהודי בתוך תוך נשמתו, הוא מאמין. אבל לכל אחד נתנה בחירה חופשית, או לאמץ את האמונה בבורא, יציאת מצריים, קריעת ים סוף, מתן תורה, כניסה לארץ ישראל, ובניין בית המקדש. או ח"ו להתנתק ולהתעלם ממנה.

    הבורא לא מוגבל בכמויות ואיכויות וסוגי חיים שונים שהוא יכול לייצר ומייצר. הוא מייצר סוגי חיים שונים באינספור רמות שונים. שאין להם כלל השוואה לאינספור סוגי החיים ברמות שונות של העולם שלנו הקטן.

    התורה וחוקי המצוות מותאמים לא רק לחיי הנשמה כשהיא עדיין קשורה עם הגוף. אלא בעיקר לחיי הנשמה כאשר היא מתעלה בעילוי אחרי עילוי ברמות ובאיכויות אינסופיות לאור באור החיים את ה'.

    חיי תענוגי הגוף הזמניים, החולפים ונעלמים ו כלא היו, אינם יכולים לשמש כתחליף לחיי נשמה נצחיים.

    כשמגיעים להבנה שהחיים ה זמניים בעולמנו הקטן הוא רק פרוזדור והכנה לחיים ברמה איכותית שונה לגמרי. הרי לכל השאלות, מדוע, למה, ואיך. אפשר למצוא תשובה נכונה רק בתורה

Back to top button