סרטונים

פגישת ראש הממשלה נתניהו ונשיא גרמניה פרנק-ואלטר שטיינמאייר

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בברלין עם נשיא גרמניה פרנק-ואלטר שטיינמאייר.

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=bGbrh9nqAF8?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

38 תגובות

  1. כל הכבוד לבנימין נתניהו! ישר כוח!
    שבעים איש מזקני ישראל

    במקורות נאמר: "אין זקן, אלא זה שקנה חכמה" (קידושין לב, ע"ב). חכמה היא ההבנה של רשת הקשר, בין כל הפרטים, של המערכת השלמה.

    משה הבין כיצד פועל המנגנון של המערכת הכללית של המציאות. מתוך כך הבין כיצד על העם להיות מסודר בדומה לאותה מערכת, וייסד "שבעים זקנים", שבעים חכמים שיהיו לידו ויעזרו לו להנהיג את העם. באיזון שבין כולם היה כוח מיוחד שרק מתוכו היה אפשר להוביל נכון את העם.

    משה לקח כשישה נציגים מכל שבט, והקים מהם מערכת אחת שפועלת בשיתוף פעולה. תפקידם של הנציגים היה לדאוג להשלים מתוך השבט שלהם את מה שחסר לכל העם, כדי שתיווצר מערכת שלמה אחת. הדרך ליצור שלמות, שלום, היא השלמה הדדית. באופן הזה מגיעים לשגשוג.

    רק כאשר אנו מרכיבים בינינו צורה של גוף אחד, לכל אחד יש את כל מה שהוא צריך. כיום, לעומת זאת, אנחנו רגילים שנציגי העם דואגים לאינטרסים של המגזר שלהם בלבד. אך במצב האידיאלי, נציגי העם אמורים לפעול באופן אחר לחלוטין.

    משה קיבץ נציגות מכל שבט, כי זאת הצורה של החיבור הנכון. כמו שבגוף שלנו, יש חלקים חשובים רבים כמו לב, כבד, מוח, כליות ועוד, וכולם פועלים באופן לגמרי שונה, לכל אחד תפקיד ייחודי. עם זאת, המשותף להם הוא העבודה לטובת הגוף כולו כמערכת מאוזנת ובריאה. בדומה לכך, בנציגות השבטים, מתוך רצון להשלמה ההדדית, מגיעים לאיזון ומגלים שיש דֵי הצורך לכולם.

    הסנהדרין

    בתקופת בית שני פעלה מערכת הנהגה חשובה מאוד – הסנהדרין, או "מועצת הזקנים", שהייתה בנויה משבעים ואחד אנשים.

    כתוב עליהם, שהם היו "עיני העדה". הכוונה לכך שהם ראו קדימה, איך לכוון את העם לדרך הטוב. כמו כן, נאמר שחכמי הסנהדרין היו "בעלי קומה ובעלי חכמה", הם הבינו את מגמת ההתפתחות הכללית שבבריאה, והיו מסוגלים להוביל את העם אל קשר הדדי של חיבור ושל אהבה. ממש כמו שהורים מכוונים את ילדיהם האהובים, כך הנהיגו אנשי הסנהדרין את העם למצב שאותו זיהו כתואם את המערכת הכללית.

    חכמי הסנהדרין נהגו לשבת יחד. כשהייתה עולה בעיה או שאלה לדיון היו כולם מתחברים, וכך היו ניגשים לפתור את הבעיה. "היו יושבים בחיבה וברעות ובאגודה אחת", (חולין ה, ע"א, פירוש רש"י), כל אחד הוסיף את דעתו, מתוך הרגשת החיבור לאחרים. חכמתם באה להם מכך שהיו מסוגלים למצוא קשר נכון ביניהם. דרך החיבור ביניהם הם היו קשורים לכוח הטבע הכללי, וכך התבררה באמצעותם ההנהגה המדויקת לכל העם.

    בראש הסנהדרין עמד נשיא הסנהדרין, שמתפקידו היה לאחד את כל האסיפה. הוא היה רואה יותר מכולם, יודע להתייעץ עם כולם, להיות כלול מהם ולכוון אותם לחיבור. הוא היה מחבר בתוכו את יתר המשתתפים, וכך מחייב אותם להיות מחוברים ביניהם. הנשיא לא היה גבוה יותר מחברי הסנהדרין, אלא יותר מרכזי מהם, נמצא עמוק יותר במרכז החיבור שלהם. הוא זה שידע לרכז את כל המערכת בהרמוניה.

    מנהיגי העתיד

    מהאמור עולה שתפקידם של מנהיגי ישראל ושופטיה הוא לכוון את העם לחיבור ביניהם ולאיחוד עם כל הטבע.

    מנהיגי העתיד יהיו אלה שיוכלו להוביל את האומה הישראלית להיות חברת מופת, שנותנת דוגמה לחיבור מעל כל הניגודים, לאהבה ולהשלמה. אומה שמקשרת בין האנושות ובין הכוח האחד שבבריאה, ומובילה את כל בני האדם לקשר חיובי כמו במשפחה טובה.

  2. מה יהיה? אחרי המתווה הדיקטטורית, של הנשיא ראו הרבה מפגינים את האמת, לכן ירדו מספר המפגינים של השמאל,
    הנשיא שפך שמן למדורה, ונהיה יותר גרוע, ועוד יבואו ימים והשמאל יאשים את הימין שהם הם עשו את הרפורמה הזאת,
    העם בחר ב64 מנדטים, למה? הימין ראה מה קרה ולא צריך הסבר יש כל מיני סיטואציות בממשלת בנט, לפיד, ובחר בימין, השמאל לא יכול לומר שהיה מחטף כמו אצל בנט שרון ורבין, שאמרו לפני הבחירות אחרת ממה שקבלו על זה מנדט, והבוחרים לא יסלחו לממשלה הנוכחית אם יעשו אחרת, הבנו את הדמוקרטיה של הנשיא והשמאל הרדיקלי
    להתחיל ברפורמות ללא מורא, זה הדמוקרטיה הישראלית, הנשיא לא איתנו, זה לא הנשיא של העם, רק של השמאל ששונא את הימין,
    הנשיא שרף את עצמו בעיני הציבור, די רק נתן סטירת לחי לעם, הוא הוריד את מעמד הנשיאות ואת עצמו כנשיא ישר, ומאוזן,

  3. כמה נחת כמה עוצמה של כבוד לאחד והיחיד בדורו המביא כבוד לעמנו ביבי הנפלא אהובינו היקר שא ברכות כולנו אוהבים אותך 💗

  4. ב"ה כול עם ישראל אוהבים ורוצים את בנימין נתניהו ושרה נתניהו בשלטון לעולם ברכה והצלחה יישר כח וגם רוצים את כול הרפורמה במלואה ,בלי הפסקה ב255 קמ"ש

  5. אוחח איזה הנאה צרופה… ביבי המלך!! רק לדמיין אם חלילה הלפיד הניבער היה במעמד במקומו אללי לנו😄😛

  6. צריך לעשות גם מקומות עבודה פרטיים וגם מקומות עבודה מולאמים שבמקומות העבודה הפרטיים מנהל יכול לפטר את מי שהוא רוצה ( וגם כדאי לבטל את הרגולציה ולבטל את הקביעות) וכל אלה שמפוטרים הולכים לעבוד במקומות העבודה המולאמים

  7. ממש הוא היחיד ששם בורא העולם להיות מנהיג באומות העולם בעיקר מכבדים אותו עולמי חבל בני עמינו מזלזלים בו חוסר דעת שכל

  8. האם אנחנו בכלל עם אחד?
    אמש הציג הנשיא הרצוג את מה שנקרא "מתווה העם". אבל על פי התגובות ברשת, ניכר שאולי השאלה שעלינו להתייחס אליה בימים טעונים אלה היא פשוטה יותר: האם אנחנו באמת עם אחד?

    לכל בר דעת נראה שיש פה לפחות שני עמים שונים, אם לא עשרים, והבלגן הנוכחי אינו יותר מטריגר שמאפשר לנו לחשוף בפרהסיה מה אנחנו באמת חושבים ומרגישים כלפי הצד השני. והאחווה הישראלית, היכן היא? שותפות הגורל, מה עלה בגורלה?

    אכן, בשורשנו אנחנו לא עם אחד, אלא מקבץ נציגי אומות העולם. זו הסיבה שאנחנו לא חשים קרבה טבעית זה אל זה כמו הצרפתים, האנגלים או הטורקים. לפני כ-2,800 שנים התגוררו שבעים אומות העולם כולן בבבל וסגדו לאלילים. עד שבאוויר מסופוטמיה הצלול נשמעה קריאתו של אברהם, שהזמין אותם לאוהלו כדי להכיר את הכוח העליון על ידי איחוד הלבבות.
    המפותחים בין יושבי בבל נמשכו אחר הבשורה והצטרפו לעבודת האיחוד. קבוצת האנשים הזו שהכילה נציגים מכל עמי העולם נקראה לימים "יהודים". הקבוצה המשיכה להתקדם יחד, עד שגדל שוב האגו והביא להתרחקות בינם לבין עצמם ובינם לבין העבודה הרוחנית. בהמשך נפרדה לגמרי הקבוצה הזו ועברה התפתחות באופנים שונים, בבבל, במצרים, במדבר, בכניסה לארץ ישראל ועד עצם היום הזה.

    אומנם אנחנו נקראים היום "עם אחד", וכך תופסות אותנו אומות העולם, אבל אנחנו לא מרגישים שייכות למשפחה אחת. אנחנו לא מסוגלים להתעלם מההבדלים בינינו, כי שורשנו הוא איחוד, "יהודי" מלשון "ייחוד", ותפקידו להגיע לאיחוד פנימי ודרכו להתייחד עם הכוח העליון. ההבדלים בינינו הם משמעותיים, מהותיים, פילוסופים, פסיכולוגים, ואנחנו לא יכולים להתעלם מהם, אבל עד שלא נלמד לחפש את התשובה מעליהם, עד שלא נכיר את יסוד העם שלנו ואת מטרת קיומו, לא יהיה לנו מנוח. תמיד נחייה תחת מכבש הלחצים של הכוח העליון, שיתבטא במועקות פנימיות מתוכנו ובדוחק חיצוני מעמי העולם.

    לכן הפירוד שנוצר היום סביב הרפורמה המשפטית, ממילא יקבל מחר לבוש חדש. כי כל אלה אינם יותר מתוצרי לוואי של בעיה אחת: בעיית האיחוד שעלינו לפתור. ולמה הרע מתגלה בינינו דווקא עכשיו בעוצמה כזאת גדולה? אחת לכמה זמן אנחנו מגיעים לנקודת רתיחה שבה שנאת החינם מתעוררת ודוקרת אותנו. זו הזדמנות מלמעלה שמגיעה פעם כל ידי מכות, פעם על ידי איום חיצוני או פנימי, ועלינו לנצל אותה כדי להגיע לפתרון לפני שנגיע למצב קריטי שיעמוד מולנו חלילה אויב שיבקש להשמידנו. אומות העולם כביכול הניחו לנו לעת עתה, כי אנחנו עושים בשבילן את העבודה. כמה שאנחנו יותר קמים אלו על אלו בתוך העם, אנחנו נותנים רשות ומעוררים את כל התנועות האנטישמיות והאנטי-ישראליות לקום עלינו, אם בגלוי ואם בהסתר.

    נשאלת השאלה, אם מעולם לא היינו עם, למה שנצליח עכשיו? למה שלא נרים ידיים, כל אחד ימצא את המקום שנוח לו ויגיד שלום לכל המתנגדים לדעותיו? גם אם נתפצל שוב ל-12 שבטים, לא יהיה לנו לאן ללכת, איש לא יפתח את דלתות ארצו בפנינו. היהודים תמיד היו ויהיו נטע זר בין אומות העולם, והרצון להשמיד אותנו תמיד ישוב ויתגבר בגלים. אנחנו לא כמו כל העמים, ולכן אסור לנו לקחת מהם דוגמה. עלינו להתקדם רק לפי היסודות שמהם צמחנו. או שנגיע לכך בדרך ייסורים רצופת מלחמות, משברים ושפיכות דמים, או שנגיע לזה בדרך הטוב על ידי מאמץ מרוכז להתאחד.

    הפירוד היום הוא לא רק ברחובות, הוא מחלחל לכל משפחה כמעט והוא כואב לכל הצדדים. בכל ארוחת שישי הפצצה הזאת מתקתקת מתחת לשולחן. עלינו לנטרל אותה לעת עתה, לדעת שהיא מתקתקת, אבל להימנע משיחות על פוליטיקה, מי צודק ומי אשם, ולדבר דווקא על החיבור בעם ישראל ובאיזו צורה ניתן לגשת אליו. בואו ננסה לנצל את ההזדמנות שניתנה לו היום לברר בשיח מכבד למה נאספנו כאן משבעים אומות העולם, ואיך נוכל להגיע לאיחוד לבבי למרות כל המכשולים שניצבים בינינו. זו הדרך היחידה לפתרון לאומי, ואסור לנו לפנות זה לזה מתוך מחשבה לנצח ולהכניע את הצד השני תחת דעתנו, אלא מתוך חשיבות האיחוד.

  9. คือระวังที่จะเจรจากับรัฐบาลจีนเรื่องความไม่เข้าใจกันหวังจะใช้รัสเซียบางพื้นที่เป็นเขตเศรษฐกิจกันชนด้านความมั่นคง

Back to top button