חדשות הארץמבזקים

ח"כ אמיר אוחנה: הכרתי את עמיחי, התואר "מלח הארץ" – נכתב עליו

ח"כ אמיר אוחנה ושר הבט"פ לשעבר התייחס היום (שבת) לאירוע הדריסה שאירע לפנות בוקר בו נהרג מתנדב משטרת אגף התנועה, רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל.

אוחנה כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לפנות בוקר, בזמן שהיינו ישנים במיטותינו, עמיחי כרמלי היה במשמרת בראשון לציון מטעם משטרת ישראל, כמו שעשה שנים רבות כל כך. הוא לא היה חייב, הוא התנדב לכך. הוא עשה זאת מתוך אכפתיות עד אין קץ למדינה שלנו, מתוך ציונות טהורה ומתוך אהבת אדם שפיעמה בו. לפנות בוקר, בזמן שהיינו ישנים במיטותינו, נהג ארור ושפל מרהט, שהיה שיכור יחד עם חבריו, נמלטו מהמשטרה שמא יבצעו להם בדיקת שכרות, ודרס למוות את עמיחי, ופצע חלק מחבריו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הכרתי את עמיחי", סיפר אוחנה.

"כשהקמתי את שדולת הנשק בכנסת בעיצומה של אינתיפאדת הסכינים, הוא התייצב. יחד עם חבריו, הוביל קבוצת אזרחים חמושים לחיזוק ההגנה העצמית, ופעל כדי להרחיב את מעגל נושאי הנשק. במדינה בה אנו חיים – כך הבין – זה הכרח. על כן לקח חלק במערך המתנדבים של משטרת ישראל, שלא תמיד מוערך במידה הראויה. אנשים, הרבה פעמים לא צעירים, שנותנים את שעות הפנאי שלהם כדי להציל חיים. בכבישים, בפשיעה ובטרור." הוסיף אוחנה.

ח"כ אוחנה צרף תמונה בו הוא מצלום עם עמיחי ז"ל וכתב: "כאן בתמונה באחד מאירועי חנוכה שקיימתי, יחד עם חברינו רמי בקשי ואבי אלבז. עמיחי בצד שמאל."

הוא הוסיף כי "עמיחי היה איש טוב, חזק ואמיץ, נכון להתייצב מול כל אוייב, ובאותה המידה רגיש ומלא אהבה. התואר "מלח הארץ" – נכתב עליו. אני שולח חיבוק חזק לבני משפחתו ולכל אוהביו. יהי זכרו של עמיחי כרמלי ברוך ומנוחתו עדן."

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ אמיר אוחנה

Back to top button