מבזקיםפוליטי / מדיני

ערן חרמוני: הרוב המתון חייב להתעורר, שלא נקבל ממשלת נתניהו-בן גביר

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הודיע הערב (שישי) כי ישתתף במוצ"ש במשמרת תמיכה בממשלת השינוי בכיכר פריז בירושלים. לדבריו, "אם לא נילחם עכשיו על קיומה של ממשלת השינוי, נקבל ממשלת נתניהו-בן גביר שתביא חורבן על ישראל".

מחר, מוצ"ש 11.06.22, תתקיים בכיכר פריז בירושלים משמרת תמיכה בממשלת השינוי בהשתתפות אנשי ציבור ורוח, פעילים חברתיים ועוד. מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני יהיה בין נושאי הדברים לאחר שהוזמן על ידי המארגנים.

חרמוני אמר כי "הרוב המתון חייב להתעורר, לצאת לרחובות ולהשמיע קול גדול בעד ממשלת השינוי. הליכוד ונתניהו מובילים מסע הסתה ודה לגיטימציה נגד הממשלה, וזה בדיוק הזמן להילחם על קיומה כדי שלא נקבל ממשלת נתניהו-בן גביר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "על חברי כנסת במפלגות גוש השינוי המחליטים לעשות דין לעצמם ומצביעים נגד הממשלה, להחזיר את המנדט. הם צריכים להחליט: או ממשלת שינוי, או שילכו הבייתה".

עזי נגר, פעיל חברתי ומזכיר מפלגת העבודה בשכונת גילה, אשר בעבר יזם את משמרות המחאה נגד ממשלת נתניהו שהתקיימו מידי מוצ"ש בכיכר פריז, עומד מאחורי היוזמה והארגון לקיום משמרות התמיכה בממשלת השינוי בכיכר פריז, תחת הכותרת "חוזרים לכיכר ובגדול".

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה

תגובה אחת

  1. הרוב דומם כי מערכת השלטון רקובה מן היסוד, מצביעים למעין מפלגות אשר ממנות מעין נציגים ואף אחד לא יכול לקבל לא עונש ולא שכר, הכל פוליטיקה פנים מפלגתית מגעילה.
    אילו היה כל חבר כנסת נבחר מאזור מסויים של אוכלוסיה, בחלוקה שווה, כאשר כל אחד יודע מי הוא חבר כנסת שלו ואז בבחירות אפשר לפחות לשנות משהו. עכשיו, כמה שלא תצביע, אותם הפרצופים המגעילים יושבים שם עם משכורות הענק ועושים כאילו.

Back to top button