צרכנות

כמה עולה טבעת אירוסין

קרדיט תמונה FREEPIK

אתם רוצים להציע נישואין לאישה שאתם כל כך אוהבים, אבל בשביל זה אתם צריכים טבעת אירוסין מעוצבת ויוקרתית. טבעת כזו מעידה על אהבה גדולה, ואין מצב שבחירת לבכן תסרב להצעה כזו. כאשר בוחנים טבעות אירוסין עולות שאלות רבות – איזו טבעת לבחור? או כמה עולה טבעת אירוסין? כי זה שאתם לא רוצים להשקיע בבת זוגתכם, אתם פשוט רוצים לדעת את המחיר ולהיערך בהתאם.

אילו גורמים משפיעים על מחיר הטבעת?

בעבר טבעות אירוסין נחשבו ליקרות במיוחד בעיקר בגלל היהלום. זאת משום שאת היהלום היו חוצבים במיוחד, ולעתים העיבוד שלו היה לוקח שנים רבות. היהלומים היו נדירים בתקופה זו, ולכן גם טבעות אירוסין יוקרתיות ומשובצות יהלומים היו יקרות מאוד. בימינו, מרבית היהלומים מיוצרים בתנאי מעבדה. יהלומים אלה נגישים יותר והייצור שלהם מהיר יותר. על כן, הם מוזילים באופן משמעותי את מחירי הטבעות. כמו כן, יהלומי מעבדה נראים בדיוק כמו יהלומים אמיתיים שנחצבו מן הטבע, כך שאפשר לקנות טבעות משובצות ביהלומי מעבדה וליהנות ממחירים אטרקטייביים. נוסף לסוג היהלום, העיצוב משפיע על המחיר אף הוא. טבעות בעלות עיצוב מורכב יותר עולות יותר, ואילו טבעות בעיצוב עדין או פשוט יותר הן טבעות זולות יותר. מכל מקום, כל טבעת היא איכותית ויפה בדרכה.

טווח המחירים של טבעות אירוסין מעוצבות עשוי לנוע בין כ-3,500 שקלים לבין כ-15,000 שקלים. יש טבעות שיעלו יותר ואחרות פחות, אך דבר אחד בטוח: לא משנה באיזו טבעת מעוצבת תבחרו, בסופו של דבר הטבעת היוקרתית היא דרך נפלאה להתחיל את חיי הנישואין ברגל ימין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה צריך להביא בחשבון כאשר קונים טבעת יהלום?

אם רוצים להפתיע את האישה בטבעת אירוסין מן הסרטים, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. טבעת אירוסין מועצבת היא מלאכת מחשבת של ממש, והיא מורכבת משני חלקים. החלק הראשון הוא הזהב שאתם בוחרים. חלק מטבעות האירוסין עשויות מזהב לבן, בעוד אחרות עשויות מזהב צהוב. הזהב הלבן הוא בעל צבע כסוף יפהפה והוא משתלב להפליא עם כל יהלום. הזהב הצהוב הוא אותו זהב שכולנו מכירים, והשילוב בינו לבין אבן היהלום יוצר את הקונטרסט המושלם. עכשיו, הכול עניין של טעם. יש נשים שמתחברות יותר לזהב לבן ואחרות לזהב הצהוב. אם אתם מתלבטים, כדאי להציץ בקופסת התכשיטים שלה ולראות כמה תכשיטים יש לה בזהב צהוב וכמה בלבן. זה יעזור לכם להחליט לגבי הטבעת. נוסף על כך, חשוב לבחון את צורך היהלום או היהלומים. יש טבעות המעוטרות רק ביהלום אחד, אך זהו יהלום גדול ומרשים. טבעות אחרות, לעומת זאת, משובצות בשורה של יהלומים והן מגיעות עם יהלומים קטנים ויהפהפיים. למתלבטים קיימת גם גרסה משולבת של יהלום אחד גדול באמצע הטבעת, ומשני צדדיו יהלומים קטנטנים.

אם נבחר מספר דוגמאות האתר שלנו אז נקח לדוגמה את טבעת אירוסין הלן זהב צהוב שניתן לשבץ בה יהלומים במשקל חצי קראט ועד 2 קראט. טבעת הלן משובצת חצי קראט תעלה מעט פחות מארבעת אלפים שקלים ואותה טבעת דגם הלן המשובצת יהלום במשקל 2.01 קראט יהלום מעבדה תעלה פחות מעשרים אלף שקלים שזה הבדל של עשרות אלפי שקלים אם היה מדובר ביהלום טבעי.

אותם הפרטים נכונים גם אם היינו בוחרים את טבעת אירוסין “אנה” זהב צהוב 1.01 קראט אשר המחיר שלה הוא 6,990 ₪

יהלומים איכותיים קונים בגרין דיימונדס

דבר חשוב נוסף שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים טבעות יהלומים הוא המקום שממנו אתם קונים אותם. חשוב לרכוש את טבעת היהלום במקום מקצועי ומנוסה שנכון להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולהעניק תעודת אחריות על הטבעת שאתם קונים. ואם אתם מחפשים את הטבעת שתעשה לכם את הצעת הנישואין, הכירו את גרין דיימונדס הממוקמת בבורסה ליהלומים. כאן תמצאו טבעות מסוגים שונים כמו טבעת אירוסין 1 קראט, טבעת יהלום טיפה, טבעת יהלום סוליטר ועוד מגוון רחב של טבעות. תוכלו להתרשם מהעיצובים השונים, היהלומים והטבעות האיכותיות המגיעות בזהב צהוב או זהב לבן כשהן משובצות ביהלומים. כמו כן, לצד הטבעות ישנו מגוון רחב של תכשיטים נוספים כמו צמידי טניס או שרשראות יהלומים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח